Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma dejtingdagbok

Kudhos:

kolla bara app store

du orkar inte läsa inlägget där jag skriver vilken app jag använder, men jag ska googla vilken app du föreslår

SvaraCitera

har berättat om min dejt i sthlm för kompisar, och nu heter han officiellt Stockholmshunken enligt oss. mkt het, mkt snäll! nästan lite för kåt

ska försöka se honom mer som en vän när vi pratar. blir mycket lättare för mig att inte känna att "the stakes are high" isåfall.

exalterad inför detta och ska dessutom oroa mig så lite som möjligt angående distansen.

SvaraCitera
Kudhos

Blivande_japan:

du orkar inte läsa inlägget där jag skriver vilken app jag använder, men jag ska googla vilken app du föreslår

Din förlust och jag vet vad happn är

SvaraCitera

Kudhos:

Din förlust och jag vet vad happn är

fast nä

SvaraCitera

matchade med ngn idag
skrev hej
fick ing1 svar
hallå vrf likeade du mig till att börja med

SvaraCitera

Matchade med en 34-årig psykolog. Ojojoj
Du ska bli min

SvaraCitera

Fatta bra att ha en egen sån

SvaraCitera
Lounge

Blivande_japan:
Matchade med en 34-årig psykolog. Ojojoj
Du ska bli min

Haha också gjort. Tänkte samma. Skrev hej och efter ett tag tog den bort mig. Buuu. Vad heter den i förnamn?

SvaraCitera

Lounge:

Haha också gjort. Tänkte samma. Skrev hej och efter ett tag tog den bort mig. Buuu. Vad heter den i förnamn?

tråkigt!!!
vi har skrivit lite, senast frågade han vad jag gjorde, svarade å frågade vad han gjorde. inget svar. är dock inte borttagen va jag vet
david

SvaraCitera
Lounge

Blivande_japan: vi har skrivit lite, senast frågade han vad jag gjorde, svarade å frågade vad han gjorde. inget svar. är dock inte borttagen va jag vet
david

haha det är han!! tinder känns så himla litet. önskar dig bättre lycka att fånga psykologen!

SvaraCitera

Planerar en dejt med min kära sambo, kanske dags att byta strategi då denna planering har pågått i en månad nu.

SvaraCitera
Ämnesstartare

... Kaffe?

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

särbon vill ha dejt på den lokala thai restaurangen... buffé... I'm on. 

SvaraCitera

Lounge:

haha det är han!! tinder känns så himla litet. önskar dig bättre lycka att fånga psykologen!

haha men ofta....... kör dock inte tinder utan happn

SvaraCitera
Lounge

Blivande_japan: haha men ofta....... kör dock inte tinder utan happn

HAHA du tror inte. kan visa bild! är inte direkt ovanligt att sådant sker.. är ganska komprimerad mängd stockholmare i vårt åldersspann som rör sig på dejtingapparna. har inte koll på vad happn är

SvaraCitera