Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma drömdagbok


PHilippaPH:

Jag drömde att jag gick till skolan topeless!

Hatar sådana drömmar. För mig är det alltid så att jag gör typ normala saker, som att gå och handla, och helt plötsligt märker jag att jag är naken. Så ska jag försöka hitta någonting att skyla mig med, men hittar inget. Så springer jag runt, runt och är jättestressad.


   
SvaraCitera

Drömde en riktigt sjuk och obehaglig dröm inatt.
Jag + kanske 50 pers till skulle samlas i en stor byggnad för jagvetintevad. Sedan helt plötsligt skulle vi åka i båtar, tre i varje, långt åt helvete. Sedan var det en gubbe där som sköt en efter en, bara sådär! Det var en man som inte ville bli skjuten så han hoppade i vattnet, och jag gjorde också det sen.

Wtf, drunkna är ju fan värre än att bli skjuten. Och jag skulle ju ändå inte drunkna, eftersom jag kan simma.

Vaknade efter det, så vet inte om jag dog eller ej. [zzz]


   
SvaraCitera

Oväntad:

jag försöka hitta någonting att skyla mig med, men hittar inget.

Jag vet! Ush ja, jag höll händerna för brösten, och så kom en dum klasskompis och fällde en elak kommentar som vanligt, det var hemskt![cry] Han sa typ, varför i helvete är du naken? Jag blev så generad!


   
SvaraCitera

Drömde att jag tittade på amerikaner i öknen som åkte motordrivna sparkcyklar baklänges och så gjorde de volter samtidigt.


   
SvaraCitera

Kära drömdagbok.

Inatt drömde jag att Carl (Ojdo333) hade klippt sig. Blev glad.


   
SvaraCitera

Åtta:

Inatt drömde jag att jag hade sex med Timeisrunningout och Lejonmamman

Och du minns inte ens om jag var bra [mad]


   
SvaraCitera

En gång drömde jag att jag hade sex med en um:are.


   
SvaraCitera

Drömmer inte då drömmar är för färskingar.


   
SvaraCitera

Jag köpte en bingolott, träffade Bert Karlsson som tydligen höll i bingolotto som visade mig en lista på vinnarna som var skriven för hand, var ett arabnamn som var så fult skrivet att det såg ut som mitt namn så han sa att jag skulle vinna 10 000kr.
Sedan skulle jag till min farmor, men råkade gå ner i ett gödseldike och kunde inte komma upp.[sad]


   
SvaraCitera

Drömde att jag samtalade med en mycket fin person igår kväll och när jag vaknade var smsen kvar på min mobil. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära drömdagbok.
Drömde att jag och Tommy stal min mammas bil. Och hennes gröna moppe (fast hon inte har någon). Vi åkte sedan till Dollar Store (en butikskedja med lågprisbutiker i norra Sverige) för att bara gå in och ut ur affären.

Fick även böter av en dum lapplisa för att jag hade ett såntdär plastlås som man brukar ha till cyklar hängande runt styret på moppen. [sad]


   
SvaraCitera

Inatt drömde jag att jag var kär i en tjej i klassen. Jag och hon skulle göra nån uppgift tillsammans och jag var typ, verkligen jättekär, och tänkte hela tiden att jag ville kyssa henne mm. [zzz] Och var jättenervös när hon var i närheten.

Därför kommer det kännas lite konstigt när skolan börjar igen sen, eftersom jag inte är kär i henne i verkliga livet.


   
SvaraCitera

drömde, att musikbörsen hade ändrat layouten på sin hemsida. ganska så intetsägande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära drömdagbok.
Drömde om Claes Malmberg för någon natt sedan. Det var Claes Malmberg, modellera och ett stort slott. Mer minns jag inte.

I natt drömde jag att jag var i syslöjdssalen på min gamla skola. Min sångpedagog var där. Hon sa att jag var tjock. [sad]


   
SvaraCitera

Fan, glömde vad det var jag drömde inatt. Får bevaka tråden helt enkelt.


   
SvaraCitera