Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma drömdagbok


Capture:

Drömde om Claes Malmberg för någon natt sedan. Det var Claes Malmberg, modellera och ett stort slott. Mer minns jag inte.

Jag har också drömt om honom en gång[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Jag har också drömt om honom en gång[chocked]

Läskigt. [sad]


   
SvaraCitera

Capture:

Läskigt. [sad]

Han ser på dig när du sover...
Image
Image
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Han ser på dig när du sover...

[cry][cry]


   
SvaraCitera

Jag hade den första mardrömmen som jag kommit ihåg efteråt för några dagar sedan.

Jag pissade blod, man återfann kroppsdelar från mina klasskamrater och sedan blev jag klandrad för att jag grät.

Vad skulle Freud ha sagt?


   
SvaraCitera

Kära drömdagbok,

Kommer bara ihåg drömmar om en enda person nu på senaste tiden, både bra och dåliga drömmar.
It's a sign [wink]


   
SvaraCitera

"studenter! vi behöver hjälp!"


   
SvaraCitera

Drömde något underligt inatt som involverade filmtittande i 1 gymnastiksal, propagandafilm, mer minns jag ej.


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Han ser på dig när du sover...

[love]


   
SvaraCitera

Butterscotch:

[love]

[smile]


   
SvaraCitera

De senaste nätterna så har jag haft sjuka drömmar som jag ibland får emellanåt.

Jag "är" varje natt en annan människa, som för mig är främmande, och jag lever dennes liv (eller rättare sagt, det är som om jag följer dennes liv via en kamera på personens huvud).

När jag vaknar så är jag helt förvirrad, jag vet inte vem jag är, var jag är, eller ens vem min pojkvän är innan jag riktigt har vaknat till [shake]

Det är så sjukt jobbigt och förvirrande [n]


   
SvaraCitera

Satt på en buss med en massa småglin som diskuterade mytologier. De blandade ihop judisk med grekisk, viket jag givetvis påpekade.

Sedan dök Mediakatt upp och vi vi två började diskutera mytologi istället, men så småningom framhöll hon, med mycket övertygande argument, att man kunde regera i något land (tror det var USA) om man var människa eller fisk, men inget annat djur gick bra.


   
SvaraCitera

i går natt drömde jag att jag och johan palm var med i vi-i-femman-finalen, där avslutningsgrenen var karaoke.. vi vann inte.

finalen gick btw i vår hästhage, på natten[tard]

sedan gick vi in i vårat hus, och myser.[tard]

får jag räkna denna dröm som mardröm?


   
SvaraCitera

Minns inte riktigt vad jag drömde. Men Filipsa, hennes man, Mario, en läskig gubbe, en gammal klasskamrat, en gul trekant och incest var inblandat. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömde att jag skulle operera en människa i min skola. Alltså, skulle operera i skolan, inte operera någon som gick på skolan.
Det var ganska äckligt, vi skar upp hela människans rygg och sedan kunde vi knappt sy ihop det igen. Blev guidad av min NO-lärare under hela operationen. Läskigt.


   
SvaraCitera