Aviseringar
Rensa alla

vår gemensamma hudtonsdagbok


Ämnesstartare

vad har du för hudton just nu?

hur känns den?

trivs du ?


   
Citera

varm med rosa underton tror jag. finns tydligen dåligt med foundation för den tonen pga ovanligt..... idioter. finns bara för kalla toner rosa+gula som svennebananer har.

d tjäns bra

trivs


   
SvaraCitera
höna

Väldigt blek. Är av den typen som är jätteblek men kan bli jättebru. Tror jag har gul underton


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:
varm med rosa underton tror jag. finns tydligen dåligt med foundation för den tonen pga ovanligt..... idioter. finns bara för kalla toner rosa+gula som svennebananer har.

d tjäns bra

trivs

ingen kan ju ha de rosa/gula ändå, då ser man ut som in i helvete

höna:
Väldigt blek. Är av den typen som är jätteblek men kan bli jättebru. Tror jag har gul underton

som en serb kanske


   
SvaraCitera

ditt bästa jag: ingen kan ju ha de rosa/gula ändå, då ser man ut som in i helvete

eller hur, de kalla gula/rosa, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

eller hur, de kalla gula/rosa, ja.

har mörkbrunt hår så det ser okej ut på mig men med min riktiga hårfärg ser jag halvt ginger ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kände mig väldigt vit nyss, det var nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är gyllenbrun. Hade röd blus på mig idag, alla sa det var fett snyggt pga min hudton


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ljus och enligt en stylist har jag olivfärgad hy. 


   
SvaraCitera

blek som vanligt


   
SvaraCitera

är fortfarande lite brun sedan australien. gillar't fast allt mitt smink är för ljust så det ser lite konstigt ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är mycket ljus och fin idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är brun idag, dock lite småblek pga vinter men det ser ok ut. utnyttjade detta o tog på mig en nuderosig färg på blusen. blev vackert
tack


   
SvaraCitera
höna

Är DEFINITIVT gul. Hudfärgen på kroppen är nog mot det olivfärgade hållet men ansiktet är mycket ljusare av någon anledning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blek ljus lite röd på armarna 


   
SvaraCitera