Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma hunddagbok


Ämnesstartare

isola: Och ja, den uppmärksamma kan se att hon är underviktig men det åtgärdas nu. Hon är en fd gatuhund.

Vad tycker Stella om vovven då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Kom hit nurå alla doglovers!

Löjligt söt hund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Löjligt söt hund.

Aaah, han är ganska löjlig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Aaah, han är ganska löjlig!

Haha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Vad tycker Stella om vovven då

Nu går det lite bättre. I början var hon alldeles förfärad och arg. Nu sitter hon en bit ifrån och stirrar med menvadfanärdetdärförmupp-blick och fräser till om hon kommer nära. Då det är en mycket mjuk hund vänder hon tvärt och vågar inte gå i närheten av Stella.


   
SvaraCitera
Lounge

åh. jag vill så gärna ha en hund. någon spets; svensk lapphund eller japansk spets eller dvärgspets. jag älskar deras fluffighet och de är så söta att man smälter. men så jobbigt att veta att jag bara är 23 och kommer antagligen röra på mig en hel del. om ett halvår kanske jag befinner mig någon helt annanstans i världen. jag är nog mer en hundmänniska än katt, man får en mer ömsesidig relation med hundar. katter är mer egoistiska, vilket iofs kan vara ett charmigt drag emellanåt.


   
SvaraCitera
Lounge

2422026298_44797194.jpg

pomeranian-puppies_120478627_141300340_1

smulan_sitter_w_95575395.jpg

3%20kopiera.jpg


   
SvaraCitera
Lounge

så vackra hundar!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ville också ha dvärgspets förut.

eller japansk spets åååh så fina-


   
SvaraCitera
Lounge

ja de är så fina! min familj hade en svensk lapphund förut. världens finaste. men den tiden då man har tid med hundar kommer väll!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe.

Heh.

picture069.jpg

Aww.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sitta.jpg

front_2.jpg

bada_3.jpg

Här är min hund. Tyvärr i himmelen nu sedan ett år tillbaka. Pz out :- ( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ville bara säga FU till alla i tråden, eftersom jag alltid avundas hundägare lite bara för att jag inte kan ha hund själv på grund av mitt jobbLedsenE nog största o enda nackdelen med det. Eller jo jag kan, men tycker inte att det är särskilt snällt o rättvist mot hunden att den får spendera halva sitt liv med mig och andra halvan med vem vet vem på ett hunddagis eller liknande.

nubbie: Happ.

Tänkte argt (eftersom det är min favoritras = mer avundsjuka) fråga om det där är en siberian husky tills jag såg nästa bild, husky-mix kanske? Ser inte ut som en renrasig i alla fall, fast den är husky-lik.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min hund ligger och sover men ska ut på promenad strax 


   
SvaraCitera
Kudhos

Saknar att ha hund. Vill ha en fjompig derp hund igen som gillar att vara ute och kasta frisbee.

I ärlighetens namn så vill jag nog främst kasta frisbee igen.


   
SvaraCitera