Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma hunddagbok


Berit

och jag har konstaterat att han är bög


   
SvaraCitera

Går ofta in på hundstallets sida och drömmer mig bort (har skrivit detta 73673 ggr) och hittar hundar som säkert skulle passa hos mig. 
Har dock två stora blåmärken på ena låret efter en hund men dä gör inget.


   
SvaraCitera

Firar nyår med hund pga nolifer tydligen. Men oroa er inte ni kan fortfarande göra inbrott här pga en fågel flög nyss in i rutan (tuppade av en stund och flög sedan iväg) varpå hen sprang och gömde sig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2017-01-08 13.32.27.jpg
GråterGråter 


   
SvaraCitera

Men rädda dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2017-01-08 15.06.06.jpg

GråterGråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Men rädda dem

De är för många! Ser dem längs vägen varje dag. Folk som inte vill ha dem bara dumpar dem. Och de blir inte långvariga längs en trafikerad väg. Ser lika många påkörda Gråter


   
SvaraCitera
Haien

Nahual:

De är för många! Ser dem längs vägen varje dag. Folk som inte vill ha dem bara dumpar dem. Och de blir inte långvariga längs en trafikerad väg. Ser lika många påkörda Gråter

Var sa du att du bodde? Gör inte någon något åt det? 

Äh, lägg hellre pengar på svältande barn i u-länder, men ändå...


   
SvaraCitera

Nahual:

De är för många! Ser dem längs vägen varje dag. Folk som inte vill ha dem bara dumpar dem. Och de blir inte långvariga längs en trafikerad väg. Ser lika många påkörda Gråter

Men va mitt hjärta går sönder. Rädda några iaf. Ta kontakt med shelters och donera till dem! Och ta hit. Jag måste åka till ett sådant där rövhålsland och göra ngt någon dag


   
SvaraCitera