Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma i-landsdagbok


time
 time
Ämnesstartare

Stekaren:

Det är bäst för forumet. Ni behöver en som törs ta ställning här, modkåren här är riktigt kass, har hört det från flera här, även om ingen här vill yttra sig om det. Jag tycker den är kass, och ja jag hade gjort ett bättre jobb än er.

Ständigt detta "ingen vill yttra sig men alla tycker det i smyg och jag är den enda som vågar stå för sanningen" Hjärta Jag tycker modkåren gör ett jättebra jobb. Det är tråkigt att du inte håller med. 


   
SvaraCitera

time:

Ständigt detta "ingen vill yttra sig men alla tycker det i smyg och jag är den enda som vågar stå för sanningen" Hjärta Jag tycker modkåren gör ett jättebra jobb. Det är tråkigt att du inte håller med. 

Ytterst få och ytterst sällan. I synnerhet Xisco och jag vet att jag inte är den enda som tycker så. Mm visste att du skulle gilla det, alla blir plaskvåta av rebeller.


   
SvaraCitera

Tycker också mod-kåren gör ett bra jobb. 


   
SvaraCitera

mitt i-landsproblem är idag att jag har inte orkat gå till affären och handla vilket innebär att jag inte har något hemma jag vill äta 🙁


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Stekaren:

Ytterst få och ytterst sällan. I synnerhet Xisco och jag vet att jag inte är den enda som tycker så. Mm visste att du skulle gilla det, alla blir plaskvåta av rebeller.

Xisco är inte en del av modkåren längre, så det känns väldigt inaktuellt att ta upp honom som en del av detta dåliga arbete du tycker modkåren gör. Rebell skulle jag inte kalla dig.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

FruLiten:
Tycker också mod-kåren gör ett bra jobb. 

Hjärta Fin du är. 

OnT: Hänger på UM med lågt blodsocker och blir grinig över folk som beter sig drygt. 


   
SvaraCitera

time:

Xisco är inte en del av modkåren längre, så det känns väldigt inaktuellt att ta upp honom som en del av detta dåliga arbete du tycker modkåren gör. Rebell skulle jag inte kalla dig.

Bra. Ehh, om det inte vore för mig och att jag ruskade upp det här stället i somras hade ni möglat sönder nu. Är ganska så säker på att jag är kvalificerad. Folk vänder sig till mig, pratar som mig du vet att det är bäst för forumet att befordra mig, men du favoriserar och det gäller att vara vän med dig för att det ska hända, det är lite egoistiskt. Revolutionär då whatever.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Stekaren:

Bra. Ehh, om det inte vore för mig och att jag ruskade upp det här stället i somras hade ni möglat sönder nu. Är ganska så säker på att jag är kvalificerad. Folk vänder sig till mig, pratar som mig du vet att det är bäst för forumet att befordra mig, men du favoriserar och det gäller att vara vän med dig för att det ska hända, det är lite egoistiskt. Revolutionär då whatever.

Det är ju inte bara jag som väljer nya mods. Vilket du vet, eftersom vi sagt det till dig förut, flera gånger, flera av oss - du behöver inte säga sånt för att försöka få folk att tro att jag leker diktator.


   
SvaraCitera

time:

Det är ju inte bara jag som väljer nya mods. Vilket du vet, eftersom vi sagt det till dig förut, flera gånger, flera av oss - du behöver inte säga sånt för att försöka få folk att tro att jag leker diktator.

Oroa dig inte du har väl så mycket vänner här och folk favoriserar ändå. Men jag vill endast forumets bästa och jag ser igenom dig.


   
SvaraCitera

Stekaren:

Bra. Ehh, om det inte vore för mig och att jag ruskade upp det här stället i somras hade ni möglat sönder nu. Är ganska så säker på att jag är kvalificerad. Folk vänder sig till mig, pratar som mig du vet att det är bäst för forumet att befordra mig, men du favoriserar och det gäller att vara vän med dig för att det ska hända, det är lite egoistiskt. Revolutionär då whatever.

mrman är en person


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Stekaren:

Oroa dig inte du har väl så mycket vänner här och folk favoriserar ändå. Men jag vill endast forumets bästa och jag ser igenom dig.

Jag tror du förväxlar favorisering med att allmänt tycka om någon. Jag tycker inte jag favoriserar när jag jobbar, eftersom jag inte känner att det är något man som opartisk moderator ska göra. Däremot är det klart att jag tycker om folk som jag tycker är snälla och trevliga. Skillnaden mellan favorisering och vänskap är att det inte finns något i hela världen som hindrar dig från att bli omtyckt av mig, men du har ju gjort det till en grej att klaga på mitt arbete och kvinnors rätt i samhället. Vi har meningsskiljaktigheter, men jag modererar dig inte annorlunda från någon annan, oavsett om du är min vän eller inte.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Tycker för övrigt att vi kan sätta ett fint litet p för diskussionen nu (du får gärna höra av dig i PM som vanligt, jag svarar så fort jag kan) och så kan den här tråden fortsättningsvis handla om i-landsproblem!


   
SvaraCitera

har ingen fungerande laddare till min telefon så kan inte spela spel på den för då kommer batteriet dö


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Birger:
har ingen fungerande laddare till min telefon så kan inte spela spel på den för då kommer batteriet dö

🙁 Vad har du för telefon? 


   
SvaraCitera

glömde bort att köpa med mig några mountain dew när jag var in på affär som sålde såna


   
SvaraCitera