Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma kreativitetsdagbok


Ämnesstartare

Hej UM-kamrater.

Här postar vi allt rörande våra stora eller små kreativa projekt, idéer och tankar. Det kan vara till exempel en idé till en låttext, lite vardagspoesi, era senaste syprojekt eller skisser i anteckningsblocket. Du kanske har börjat bygga på en ny bokhylla, eller syr om ett par jeans till en kjol? Det får vara hur ambitiöst eller oambitiöst som helst - det viktigaste är att dela med er av dagens kreationer.

Jag börjar med att visa ett litet självporträtt jag ritade alldeles nyss på jobbet, bara för att bidra som första inlägg.

 

image (4).jpeg


   
Citera
Ämnesstartare

image_61.jpg

omslag till boken jag gör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

image_61.jpgomslag till boken jag gör

mat mums blev hungrig nu


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Bell
 Bell

åh, vilken underbar dagbok snoris! Jag återkommer med bidrag, skapar mycket i skolan i höst, ska bl a göra en sagobok med rymdtema! Mottager btw gärna förslag på handling!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska man skriva i den här tråden nu eller den gammla? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte tillräckligt kreativ för en sån här tråd Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:
ska man skriva i den här tråden nu eller den gammla? 😛

Tycker det är lite olika trådar ju. Den förra är inte en "dagbok" på samma sätt, här är det inte bara bilder utan även kreationer i form av text + att man kan bolla idéer och släppa ut sina tankar kring sitt kreativa arbete. Men man kan göra som vill antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha
känner mig jätte kreativ

PIC_1183_0.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:

Tycker det är lite olika trådar ju. Den förra är inte en "dagbok" på samma sätt, här är det inte bara bilder utan även kreationer i form av text + att man kan bolla idéer och släppa ut sina tankar kring sitt kreativa arbete. Men man kan Förvånadgöra som vill antar jag.

okej 
tror jag kommer posta i den här då 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, vilken rolig tråd (inte för att jag är sådär superkreativ men ändå) !!! Postar någonting lite senare Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag funderar lite på vad jag ska göra med broderiet som jag syr ihop åt mormor i julklapp. Vill rama in det, men jag vet inte hur snyggt det blir att ha broderiet på en vägg. Kanske ska låta det vara en duk istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelade in lite trummor igår, blev sådär
orkar inte vara kreativ längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tog mig upp från sängen


   
SvaraCitera

ennie: känner mig jätte kreativ

Fint.


   
SvaraCitera