Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma kreativitetsdagbok


Ämnesstartare

Hej kreativitetsdagboken,

Jag fick just sms från Posten som meddelade att mina framkallade bilder är på väg. Det känns bra, så jag kan börja sätta igång med scrapbooken jag ska pyssla ihop till mina kusiner som julklapp. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har jag också bidragit. 

3333.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

image_33.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret: här är det inte bara bilder utan även kreationer i form av text + att man kan bolla idéer och släppa ut sina tankar kring sitt kreativa arbete.

vilket var just hur den gamla tråden fungerade. men i fall du kan få igång en aktiv skapartråd genom denna så har jag verkligen inget emot ett byte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svnfpudkA:
vilket var just hur den gamla tråden fungerade. men i fall du kan få igång en aktiv (faktiskt aktiv) skapartråd genom denna så har jag verkligen inget emot ett byte.

Jaha, kikade bara igenom lite snabbt men fick inte den uppfattningen. Nåväl! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej kreativitätsdagboken. titta vilken fin mössa jag gjorde.

tQMquXu.jpg

med betoning på gjorde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

image_62.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:

mat mums blev hungrig nu

mm min bok kommer bli jättebra och berömd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svnfpudkA:
hej kreativitätsdagboken. titta vilken fin mössa jag gjorde.

tQMquXu.jpg

med betoning på gjorde.

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försöker fixa sån där duffelknäppning på en jacka jag har där de förra knapparna skavt sönder tråden vart enda år. Tror detta blir bra, ser ganska snyggt ut än så länge iaf, hoppashoppas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har jag broderat klart mormors julklapp. Den blev helt okej, rätt bra för att i princip bara ha improviserat stygn och färger efter en snabb skiss. Nu ska jag bara stryka den och förmodligen rama in den om jag inte kommer på en bättre idé.

1479164_10151773536327344_52238223_n.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1422458_10151773836957344_1451377142_n.j

Råkade börja brodera på något som är tänkt att bli ett kuddöverdrag. Åh jag måste behärska mina begär alltså. Kommer inte kunna somna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cool s***a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu har jag kommit lite längre på mönstret men ååh går så segt. är så stort tyg så tar lång tid. jag har dåligt tålamod heheh. men det är kul 

image (10).jpeg


   
SvaraCitera

åh önskar att jag hade något att posta. när jag har fått pengar ska jag köpa ett nytt skissblock, återkommer då Rodnar


   
SvaraCitera