Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma preventivmedelsdagbok.


GAIA:

Fick småblödning hela tiden typ av minisar. [sad]

Ja, har hört att det kan komma. Verkar jobbigt att blöda på obestämda tider. Men som det är just nu så blodar jag ju ändå ner allting jag kommer i kontakt med under mens, så det är väl hugget som stucket ;<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Men som det är just nu så blodar jag ju ändå ner allting jag kommer i kontakt med under mens, så det är väl hugget som stucket ;<

Är du också Niagrafallet under mensen? ^^
Fick faktiskt helt ok ordning på mensen med p-piller.


   
SvaraCitera

GAIA:

Är du också Niagrafallet under mensen? ^^

Inte egentligen, jag har mest otur med hur och när jag blöder. T.ex så har jag en ovana att få mens när jag har sex, vilket resulterat i blodiga lakan säkert 3-4 gånger.
En annan gång råkade han riva mig under sex och det var blodigt lite här och var på lakanen. Och alldeles häromdagen så lyckades jag bloda ner på natten, trots att jag aldrig ens brukar blöda om nätterna. Jag hade dessutom 3 trosskydd för säkerhetsskull (har inga bindor och på kvällen innan hade det var blött pyttelite (vilket var konstigt eftersom det var första dagen) så jag ville inte ha tampong), ändå blodade jag ner. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Inte egentligen, jag har mest otur med hur och när jag blöder.

Jaha, drygt. :/


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag hade dessutom 3 trosskydd för säkerhetsskull

Är nyfiken på hur du lyckades med detta.
Hade du dem på varandra eller vad? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära preventivmedelsdagbok
Trodde min p-ring åkte ut när jag hade sex inatt, det gjorde den inte som tur va. Fnizz.


   
SvaraCitera

Capture:

Hade du dem på varandra eller vad? [tard]

Ja. Det var ju inte svårt, det var ju inte bindor, utan trosskydd. Små tunna trosskydd!

Image

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Dom är grymma!


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja. Det var ju inte svårt, det var ju inte bindor, utan trosskydd. Små tunna trosskydd!

Jamen, då gör det ju ingen skillnad. När det blöder igenom är det ju oftast för att det blöder på sidorna av själva bindan/trosskydde inte för att den läcker igenom (den har ju trots allt plast i botten), alltså gör det ju ingen direkt skillnad att man har flera på varandra. [no-no]


   
SvaraCitera

Capture:

Jamen, då gör det ju ingen skillnad. När det blöder igenom är det ju oftast för att det blöder på sidorna av själva bindan/trosskydde inte för att den läcker igenom (den har ju trots allt plast i botten), alltså gör det ju ingen direkt skillnad att man har flera på varandra. [no-no]

Fast jag hade ju två liksom omlott, eftersom de är så korta. Och så en tredje ovanpå. Och ja, det hade lyckats blöda utanför, typ bakom. Fattar verkligen inte hur det kunde bloda där.
Har maximalt oflyt när det kommer till det här. [sad]

hejkattunge:

Dom är grymma!

Egentligen är jag mer för vanliga, men dom var slut när jag behövde. [smile]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fast jag hade ju två liksom omlott, eftersom de är så korta. Och så en tredje ovanpå. Och ja, det hade lyckats blöda utanför, typ bakom. Fattar verkligen inte hur det kunde bloda där.

Hm, jaha. Så att de skulle täcka större yta liksom?

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Har maximalt oflyt när det kommer till det här. [sad]

Jag blödde nästan alltid igenom när jag var lite yngre, var jättejobbigt. Ibland trots att jag hade tampong, nattbinda och dubbla trosor. [sad]


   
SvaraCitera

Capture:

Hm, jaha. Så att de skulle täcka större yta liksom?

Ja, precis. De där är ju ganska korta tycker jag, och när man sover så rör man sig ju lite hit och dit. Men fattar ändå inte hur jag kunde blöda så långt bak, helt ologiskt ;<

Capture:

Jag blödde nästan alltid igenom när jag var lite yngre, var jättejobbigt. Ibland trots att jag hade tampong, nattbinda och dubbla trosor. [sad]

Oj, jobbigt. [sad] Har inte det problemet så mycket som att jag mest failar när jag får mensen. I högstadiet blodade jag ner ett par byxor och en stol, märkte inget förrän jag reste mig och såg att stolen var rödaktig. Läraren trodde att någon kladdat på den med penna eller något. [blush]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja, precis. De där är ju ganska korta tycker jag, och när man sover så rör man sig ju lite hit och dit. Men fattar ändå inte hur jag kunde blöda så långt bak, helt ologiskt ;<

Vet, det är skumt.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Oj, jobbigt. [sad] Har inte det problemet så mycket som att jag mest failar när jag får mensen. I högstadiet blodade jag ner ett par byxor och en stol, märkte inget förrän jag reste mig och såg att stolen var rödaktig. Läraren trodde att någon kladdat på den med penna eller något. [blush]

Haha, aw!


   
SvaraCitera

Capture:

Mina Neovletta fungerar utmärkt. Jag har fått större tuttar, mindre mens och ingen mensvärk över huvud taget.

hur länge har du käkat dom?
jag ahr ätit neovletta i en vecka nu och jag vill verkligen INET ha större bröst 🙁 skulle dock itne tacka nej till mindre värk.


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

hur länge har du käkat dom?

Har ätit dem i över ett år.

Postlapsaria:

jag ahr ätit neovletta i en vecka nu och jag vill verkligen INET ha större bröst 🙁 skulle dock itne tacka nej till mindre värk.

Vet många som inte har fått större bröst av sina p-piller, så du får hålla tummarna helt enkelt. [smile]


   
SvaraCitera