tråkigt att någon man stått nära inte bryr sig ett skit om en längre
han gick efter mig & en annan ett par ggr för att försöka få kontakt (?). hon skrattade.. tyckte det var lite, lite olämpligt men ingen fara.
* sa att han ville ha mig som tjej och hoppades vi kunde ses i jul. sa att jag inte är som hans kompisars tjejer & att jag inte är intresserad av förhållanden
Önskar de kunde bli tillsammans istället för att smygflörta via instagram. det är väldigt påfrestande & jag tog bort båda så jag kan hålla mig utanför & borta men fortfarande... Skulle de blir tillsammans nu är det mer bekvämt för mig.
Undrar hur vintern blir. hon frågade om jag vill vara med dem på nyår men jag vill helst ut... men inte med dem, för de vill inte ut. Tänk om jag ser..? ska jag stanna kvar här? åka dit? åka ngn annanstans?
Vet ej var jag ska vara på nyår
hennes nya känner hans bror. de röker ihop, har deras "langare" sagt. att jag ens vet sådant här stör mig. Jag & * sa hela tiden "vad är det med människor?" och jag sa
- Har lust att lägga ned 40 år på att bygga ett rymdskepp & åka till mars & aldrig mer kma tbx hit
- Vad gillar du för tjejer?
- Vill inte säga
- Är bättre för vår relation om du säger
- Om jag säger kommer du bli ledsen
- Varför skulle jag bli det?
- Jag vet inte men du kommer bli det
3 år. 3 år.
Edinburgh:
Jaha, surprise surprise, polyförhållande på distans sket sig. Känner så himla mycket saker samtidigt och fokuserar mest på att inte bryta ihop framför tågkonduktören hah.
kram, det är jobbigt som fan och kommer vara det ett tag, sen blir det bara bättre
bf gav mig sötast presenter, känner mig fnissig.
amsi:
kram, det är jobbigt som fan och kommer vara det ett tag, sen blir det bara bättre
Tack, jag hoppas det!
Det har inte blivit så här av kärlek. Eller jag är nog ganska kär. Men det är inte de.... det är vad hon är, allt hon lyckats med för att forma sitt liv. Hon är den jag skulle vilja vara. De gör allt så dumt. Jättedumt faktiskt.
Har träffat en flicka, får se vart det leder.
min relation till kommunikation med andra människor är cirka apkass, men å andra sidan är det för stunden den enda flyktvägen jag har från den här helvetiska borgen till hjärna. synd att det som inte bara framstår som absurt oftast bara blir ekon av egen rundgång.
NEMI:
Det har inte blivit så här av kärlek. Eller jag är nog ganska kär. Men det är inte de.... det är vad hon är, allt hon lyckats med för att forma sitt liv. Hon är den jag skulle vilja vara. De gör allt så dumt. Jättedumt faktiskt.
Se henne som ett föredöme! jag tycker att det blir lättare att göra det när det handlar om någon man tycker mycket om
mynona:
Se henne som ett föredöme! jag tycker att det blir lättare att göra det när det handlar om någon man tycker mycket om
Jag försöker göra det. Men samtidigt känner jag bara att hon är värde en mycket bättre. På sätt och vis hade det varit lättare om vi "bara" var bekanta. Hade haft lättare att glädjas då typ. Men det är inte något alternativ att göra så. Måste bara komma på en mittenväg.
hade telefonsamtal med vän. blev så himla glad när hon hörde av sig och sa att hon tänkt på mig och på hur jag mår pga kände mig så pinsam efter att jag berättat om hur jag mår och vi sen inte hörts alls. typ att jag lastat på ngn information den ej vill ha.
vi pratade bland annat om min påfrestande vän som hon hamnat i grupparbete med. kunde relatera till typ allt hon berättade om hen. typ ointresset för ens liv, samtidigt som hen tycker att man bör veta varenda detalj i henoms liv. hon berättade att en anhörig till henne gått bort nyligen och när hon berättade det för min påfrestande vän hade denne knappt brytt sig utan istället börjat prata om något annat "viktigare". typ sin frisyr. vilken jävla genomvidrigt as min rövhatt till påfrestande vän är.
skämtade om att hon nog snart också kmmr få höra att hon är min påfrestande vän bästa vän.
"You're the one"
wow wow wow
wow
wow
e ihop med skolans snyggaste kille :--)