Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

HATAR ATT DU SA ATT DU VILLE VARA DEN SOM FICK MIG ATT VÅGA, FICK MIG ATT ÖPPNA UPP MIG, FICK MIG ATT VÅGA BLI ÄLSKAD FÖR ATT JAG ÄR EN SÅ JÄVLA FANTASTISK MÄNNISKA BLABLABLA OCH SÅ GÖR DU RAKA FUCKING MOTSATSEN

äckel
hatar dig

SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå "jag älskar dig"
VADÅ
du älskade mig aldrig, din manipulativa jävla åsna. du var bara ensam.
äckel. du vet inte ens vad kärlek är. du har ingen jävla aning.

SvaraCitera
Ämnesstartare

snälla säg inte åt mig att jag är dum som skriver såhär jag behöver verkligen inte höra det just nu pga är förbannad och ledsen och det kommer inte göra saken bättre tack på förhadn

SvaraCitera
Lounge

Zymba:
snälla säg inte åt mig att jag är dum som skriver såhär jag behöver verkligen inte höra det just nu pga är förbannad och ledsen och det kommer inte göra saken bättre tack på förhadn

du är verkligen inte dum.. ledsen för att du har det så jävla jobbigt med dina relationer.. särskilt till M. men du kommer träffa någon på riktigt UNDERBAR någon dag som får dig att glömma allt äckel han utsatte dig för.

SvaraCitera
Ämnesstartare

älskar att sjunga för henne

SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
här har du kaka:
marabou-plater-dk_12240710_86977911.jpg

Honolulu  kom faktiskt  med marabou till mig! 

#greatmindsetc

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag träffade en sån jävla rolig person för några veckor sen. Jag vet inte vad det var, men det var nåt jag fann jävligt roligt iaf. Jag satt o skrattade långt efteråt liksom. Vissa människor asså! 

SvaraCitera

Har numera en väldigt bra relation.

SvaraCitera
Ämnesstartare

4h i tfn och nu kom jag på allt jag inte hunnit göra som måste göras innan kl 8 egentligen... Skulle skriva klart arbetet också men har inte börjat. aja, kan göra det på 1 timme. vill egentligen bara göra 3 saker, antingen: 1) sova 2) lyssna på musik 3) ...hihi

Hur vanligt är det att nära vänner inte träffas mer än 5 ggr per år trots att de bor ca 5 min ifrån varandra?

Trots att hon bidrar med negativa omständigheter så är jag nöjd med hennes närvaro, hon är bland de få som försöker se det från den ljusa sidan. Önskar det går lika bra för oss båda 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Varje gång jag hör en kärlekslåt blir jag förbannad och arg, varje gång jag ser en kärleksscen eller ett kärlekspar IRL, varje gång jag tänker på K3, varje gång jag är med vänner som känner dig, varje gång jag går in på Spotify och ser artister vi har gemensamt.... När fan ska detta sluta? När fan ska jag få leva mitt liv ifred utan att du finns överallt? Kommer det nånsin att ske? JAG HATAR DIG. Jag hatar dig så jävla mycket. Jag hatar att du sårade mig så djupt när du visste hur jävla speciell du var för mig. När du visste att jag ALDRIG öppnat upp mig så för nån annan, att jag varit med om så mycket hemska grejer i mitt liv och hade svårt för att öht tillåta mig älskas, hade svårt för intimitet, hade svårt för kärlek och allt vad det innebar. Din jväla sngjosfgnonfgnosfgnojgfsnojsfgnosfgjgsnojgsnojf

vill uttrycka samma känslor så du kan se, i hopp om att det känns bättre för dig men jag finner inga andra ord än dina. sympatiserar med dig <3

SvaraCitera

känner mig täckt av mjuka katter 
mysig känsla i kroppen

SvaraCitera
Ämnesstartare

relation till folk som snackar om att svulla i sig semlor = vedervärdig 

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Zymba:

Du är allt annat än dum. Blad det bästa som går att göra är att bara få ur sig allt det dåliga. Bara att kunna göra det är en styrka i sig, hur dumt och ibland till och med patetiskt det än kan säga så är det en enorm styrka att kunna visa att allt inte är bra inuti.
kram

SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:
relation till folk som snackar om att svulla i sig semlor = vedervärdig 

uuuuuhuhuh

kan typ inte äta längre

när jag var åtta åt jag väldigt mkt ett tag(ätstörd) och hade ätit en semla, ville då ha en till

åt några tuggor på den andra och mådde jätteilla men blev tvingad av mina föräldrar att äta hela 

spydde sen

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

uuuuuhuhuh

kan typ inte äta längre

när jag var åtta åt jag väldigt mkt ett tag(ätstörd) och hade ätit en semla, ville då ha en till

åt några tuggor på den andra och mådde jätteilla men blev tvingad av mina föräldrar att äta hela 

spydde sen

fattar det 🙁 är ju en fettbomb. min handledare på praktiken är minst sagt en gottegris.

SvaraCitera
latest comments