Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

isola:

hade blitt vansinnig om ngt syskon inte mindes namnet på sin egen systerdotter 🙁

jo 🙁

men har oftast jättesvårt att minnas namn om man inte har ständig kontakt 🙁 
har träffat de syskonet o dens dotter ca 3-4 gånger på två år :d även om vi båda bor i sthlm

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Insikt, jag har inget mer att erbjuda en relation än omtanke och någon form av kärlek, kanske är det därför inte konstigt att jag inte kan ha relationer kan ju inte erbjuda något som i ett större sammanhang blir vettigt. Då lilla fragila hjärta vad sägs om att acceptera detta och sluta hoppas på något som inte går? är det för mycket begärt av dig kanske.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

jo 🙁

men har oftast jättesvårt att minnas namn om man inte har ständig kontakt 🙁 
har träffat de syskonet o dens dotter ca 3-4 gånger på två år :d även om vi båda bor i sthlm

mjo beror ju på hur pass bra kontakt man har iof.

SvaraCitera
Ämnesstartare

träffade en jag diskuterade alfahannar och betahannar med d var intressant 

SvaraCitera

Nu har hon åkt iväg för att fira jul.

SvaraCitera
mynona

Fasiken:

🙁 dom smyger fram me de 

Det gör sakta, sakta...det sipprar lite här lite där. och plötsligt så pooooffff så öser det bara fram över hela fasiken en massa bitterhet

SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Det gör sakta, sakta...det sipprar lite här lite där. och plötsligt så pooooffff så öser det bara fram över hela fasiken en massa bitterhet

helt okej att någon delar med sig utav vad den varit med om, om den har svårt att komma över något, problem osv. Men när det gällde ex så .. dom slutar ju aldrig *_* försöker man byta ämne så lyckas dom ändå alltid förknippa något med sitt ex. Inte fan vill jag sitta och läsa sånt när jag vill lära känna personen och hoppas på att få en vänskap. 🙁 

Är inget större fan av folk som lägger så mkt energi på att sitta och prata skit om sina ex, särskilt inte dom som delar med sig utav mer privata saker om sina ex. Fast på samma gång så är det väl lite bra för då vet man vad dom är för typ av person? Rodnar

Så det var lite fel sida för mig Ledsen Vet inte alls vart jag ska bege mig 

SvaraCitera

SvaraCitera
Ämnesstartare

åhh!

Mkt positivt att jag inte ballat ur pga inte fått träffa dom jag lärt känna lite/pratat med den här månaden. Vilket var något jag gjorde typ hela tiden innan, men då var det oftast att jag endast pratade med en enda person i perioder och då betydde det nog väldigt mycket mer för mig att få träffa den och se ifall det fanns en möjlighet till en irl-vänskap! Pga dom var vid tillfällena de enda jag hade i mitt liv? elr nått

Tror att om jag nu får fast anställning så kommer jag utvecklas väldigt mycket på den sociala biten genom jobbet. Och då tror jag att 2015 kommer bli året jag äntligen får träffa framtida kompisar! Och med lite tur kanske jag även klarar av att lära känna killar, vilket jag tycker är avskyvärt mkt svårare och jobbigare. :$

SvaraCitera
Ämnesstartare

E mkt hoppfull

Jag hade heller inte haft något emot att träffa någon som får mig att känna känslor igen Rodnar
Gärna nån som vill göra mkt saker.. upptäcka, få varandra att känna att vi lever. Lite inspirerat av attityds fallskärm! 

Men då får hon nog stå ut med att jag kmr bo i den här lilla lägenheten iaf fram till sommaren *_*

Hoppas att hon har mörkt hår och älskar killar som ser väldigt vanliga ut Rodnar
Tror att jag gör det iaf.. hm
hon får älska den jag är 

SvaraCitera
Ämnesstartare

stör mig så mkt på dig
hatar att du behandlar mig som ett barn
stick 

SvaraCitera
Ämnesstartare

mamma ringde precis och frågade om jag sov

hon ringer aldrig såhär sent

hon har dragit hemifrån pga hennes man e dum i huvudet

undrar vad hon ska göra nu

SvaraCitera

Träffade min mamma för första gången på 5 år idag.. gick jättebra

mycket gråt, kunde relatera mkt till hennes uppfattningar om allt

yeah

SvaraCitera

Bleh, hatar ensamheten. Är en sådan där som älskar närhet, skeda, kramar osv. 

SvaraCitera

Sorry, dubbelpost.

SvaraCitera
latest comments