Ska jobba på relationen till mig själv
Zymba spåkula fick mig att fundera vilka möjliga personer denna passionerade realtion kan vara med, kom fram till att just nu finns det en, möjligt vis två som det finns en möjlighet att det kan bli med. Vet inte om jag ska tror på det hon skrev men har bestämt mig för att hoppas på att det är det
Lotus Elise:
Zymba spåkula fick mig att fundera vilka möjliga personer denna passionerade realtion kan vara med, kom fram till att just nu finns det en, möjligt vis två som det finns en möjlighet att det kan bli med. Vet inte om jag ska tror på det hon skrev men har bestämt mig för att hoppas på att det är det
Det får sägas att det hon sade stämmer häpnadsväckande väl in på mitt liv!
Vad som hände vet jag inte. Jag är inte ens säker på om det känns bra. Jag är bara förvirrad hela tiden och går mer på magkänsla och hoppas på något bra än faktiskt har koll på vd jag sysslar med eller ens en plan.
Eller så finns det en plan jag vet bara att tengils glädje och katlas eviga eld skulle vara en smekning i jämförelse med vad som skulle hände om relationen till henne förstörs. vart ifrån dom andra kom har jag ingen aning om heller men dom utgör nog mer av en störning än något bra. diffusa budskap som bara skapar mer förvirring är inget som gör det här bättre. önskar bara att det var.. mer som förut.
fyfan vad jag älskar henne. Känns som det mest sanna jag skrivit på UM under alla mina år.
Lotus Elise:
Klart att du ska!
mynona:
Det får sägas att det hon sade stämmer häpnadsväckande väl in på mitt liv!
Alltsååååå. Mitt "ex":s (vi var ba ihop i tre månader 2008, så inte särskilt seriöst) dåvarande bff, vet inte nåt om deras relation nu, är fett bra. Vi klickar liksom. Vi gjorde det då med kommer jag ihåg, vi smsade mkt och sådär. Sen när vi gjorde slut höll vi kontakten typ? På msn, sen på FB... Och ja, han är trevlig och bra. Det är han som skrev till mig för några månader sen, helt random, och pratade ut om att han mådde dåligt. Vi hade inte haft nån kontakt riktigt utöver likes på FB och sånt, så ba skrev han ett PM där och ba "sonia, du verkar vara en så jävla fin och genuin person, jag behöver prata med en bra människa, är det okej?". jag ba ööööö då. Men så lyssnade jag. Han berättade allt. Kändes sjukt, för vi "känner" ju inte varann egentligen så mkt, mest ytlig och sporadisk kontakt.
Känns kul att vi har kontakt efter alla dessa år. Han verkar va en så fin människa. Han mår tydligen inte bättre nu, snackade med honom för några dar sen, men hoppas han mår bättre snart. Han förtjänar det bästa. Bra grabb. Juste han är ett år yngre än mig också kom jag på nu.
kom på det när han kommenterade en bild på min insta och sa att jag va bäst
jag ba naw gud började gråta faktiskt
mynona: Tänk att ett enda år är sådant du lägger märke till! 😉 Låter bra annars
hahah. ja men jag tänker alltid att han är mkt äldre för han är ganska stor, lång och biffig liksom. så kom jag på att naw han är 93a så liten obs jag vet det är aslite skillnad vadå liten men haha tänkte så iaf
Hon fick reda på att jag satt vid dörren och försökte hjälpa ruby ut (Rädd för fyrverkeri och smällar). Så hon ringde för att prata med mig för att få tiden att gå fortare.
Sån liten grej, men det betydde ändå mycket.
den där ruby d e en hund va
en hynda
en bitch