mens:
inte så ung då. verkar hn stressad?
Inte något särskilt, var märkbart stressad när det borrades i en grannlägenhet för en tid sedan men det gick över lika snart.
NEMI:
Inte något särskilt, var märkbart stressad när det borrades i en grannlägenhet för en tid sedan men det gick över lika snart.
Försök med aktivitetsleksak som sagt, och kanske att ropa på hen när hen låter på natten.
Hade dejt med ännu en kund som brukade handla på mitt tidigare jobb
Började bra, kändes bra, trots att jag oftast är fruktansvärt dålig på snacka när jag ej umgåtts med människor på ett tag. Men jag fick så djävla ont i magen när hon nämnde att hon är (var?) kompis med en av dom jobbiga människorna som jobbade där och jag blev rädd för vad som nu kunde ha sagts om mig, då jag blev så fruktansvärt utfryst i slutet av kollegorna. Fick göra andras arbete hela tiden, fick inte prata med de två kollegor jag faktiskt tyckte väldigt bra om utan att någon kom och skällde.
Dock känner jag att det även är viktigt att notera att två av kollegorna var asbra och jag skulle nog våga kunna säga att vi är vänner då vi umgåtts på fritiden och snackat asmkt privat, men jag har ändå svårt för att kalla folk för vänner Iofs var en av de äldre också djävligt bra, skitbra äldre karl.
Men i alla fall..
Fick jätteont i magen för det blev askonstig stämning mellan oss två och jag visste att hon skulle dra upp något. Så sa hon att hennes kompis sagt att jag varit intresserad utav henne och därför det blivit så asjobbig stämning på jobbet och hon frågade ifall det var så. Blev helt "WTF" Fick förklara att det började med att chefens dotter var ett skrikande as som hade något emot att jag blev väldigt "tight" med två av kollegor och att hon betett sig som ett as mot dom flesta. Hennes vän blev jag mest bara frustrerad på då hon i princip aldrig gjorde något och att jag ofta fick göra hennes uppgifter. Och att hon var så djävla dryg mot mig så fort ingen annan var i närheten.
Men tydligen så har det varit en snackis
Känns typ asjobbigt då Stockholm är så djävla "litet" och folkpackat, man träffar i princip alltid på folk man är bekant med eller i alla fall träffat på ett par gånger. Känns till och med värre än Norrland :/ Där rör sig folk i bilar och sällan man ser någon förutom vid utgång/fest.
Aja kändes som att hon tog åt sig utav det jag sa och det blev en ganska mysig kväll. Hon kändes rätt omogen/oerfaren, det kändes verkligen som att hon inte hade koll på nånting förutom gym och träning. Nästan irriterande fin/snygg och jag har ångest över att jag ej kan använda handleden samt en läkande muskelinflammation som gör att jag inte kan få lika vältränad kropp som henne Men hon var djävligt schysst, snäll, mysig. Bra musiksmak, diggade mitt intresse för bloc party och arctic monkeys <3
Till det positiva så har jag på ett sätt har jag haft sex med ännu en kund !!!
Så skönt att inte jobba kvar där då jag hade jättesvårt att hålla masken när gamla tjejkompisar kom in med deras nya dejter/killar/pojkvänner.
Och det känns som att det finns en möjlighet till att vi träffas igen, även om i princip alla dejter dog efter 1-2 träffar förra året
Åh nu vet jag inte vad jag ska göra på UM ville mest bara tänka, skriva och få ut detta ur systemet.
Så långt.. alltid så långt
hade dejt, den kände f.d kollega, snackats om dramat, jag fick förklara min syn på anledningen till dramat, fick ett litet gulligt "naww" när jag sa att jag blev utfryst, vi gick vidare, hade mysigt, bra musiksmak, hennes kropp fick mig att känna ångest, vi kysste och vi låg. Kanske träffas igen
DET ÄR SÅ MAN SKA KORTFATTA
++++++ nog första tjejen som inte "stannat upp" mitt i myset och känt att den behövt säga att "vi kommer nog inte bli mer än så här", "jag vill inte att du ska bli kär i mig ifall vi går vidare" <-- när man börjat kyssas
lol
vansinnigt kär. den är så fin.
Känner typ lite saknad till dunderhonung ba pga känns som att hon verkligen gav mig en kickstart förra året. typ hade gått o nojjat i så många år sedan ja dejtade sist o över att ja blivit fulare o äckligare o vidrigare o allt o int vågade tro att nån skulle trivas me mej o sån
så just precis nu hade ja valt henne ifall ja får välja nån att se gamla halvroliga svenska filmer tillsammans me
fast hade varit nojjig som fan om nån kom hit så här sent
flyttat hit så många nya som står utanför porten hela kvällarna o nätterna o ser allmänt drogpåverkade ut o vinglar o skriker o håller på
Finaste människan som fins. Förhållande eller ej... Han är bra. Men jag vettefan hur våran relation ligger till. Vänner eller mer
kommer.inte.över.honom
Tror att jag skulle behöva umgås med ett gäng som orkar engagera sig och diskutera väldigt mycket. Första gången jag umgås med gänget så skulle jag förmodligen sitta ganska så tyst, kanske lägga in någon kommentar då och då. För att sedan orka och våga ta mer plats när jag fått tillgång till mitt just nu låsta ordförråd
Finner det så pinsamt att jag tappar ord så himla lätt!
"Alltså jag finner det ganska så ehuh..ah eh.. fan, ok.. ah ni fattar eh.. uh skit samma ...NÄSTA!!"
Little Richard:
Tror att jag skulle behöva umgås med ett gäng som orkar engagera sig och diskutera väldigt mycket. Första gången jag umgås med gänget så skulle jag förmodligen sitta ganska så tyst, kanske lägga in någon kommentar då och då. För att sedan orka och våga ta mer plats när jag fått tillgång till mitt just nu låsta ordförråd![]()
Finner det så pinsamt att jag tappar ord så himla lätt!
"Alltså jag finner det ganska så ehuh..ah eh.. fan, ok.. ah ni fattar eh.. uh skit samma ...NÄSTA!!"
känner igen mig mycket i detta
sup, ply!:
känner igen mig mycket i detta
Jobbigt när man vill delta
Eller upplysa någon
Little Richard:
haha ja
är så otränad sjlv att de int finns
äh du är man, såvida hon inte tränar tyngdlyftning så kommer du alltid vara starkare. Men fattar vad du menar. Sure du kan börja träna men du ska passa dig för att jämföra dig med henne när det kommer till sånt. Det äter upp förhållandet, snackar från experience.