Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

Har sån extrem mancrush. synd att man aldrig riktigt känner samma för tjejer (

SvaraCitera
time
 time

Vi har haft en supermysig sjukdag ihop:

tittade på nyheter
drack kaffe
sov
pussades
spelade spel 
sov
lagade hamburgare
såg harry potter & PoA
sov

Är lyckli

SvaraCitera

alltså ååh. K oroar sig för att jag har andra killar på sidan. gör något åt det da

SvaraCitera
PMR
 PMR

019linnea:
alltså ååh. K oroar sig för att jag har andra killar på sidan. gör något åt det da

Fråga honom om han vill att ni ska vara exklusiva? 

SvaraCitera

PMR:

Fråga honom om han vill att ni ska vara exklusiva? 

Yaa börjar bli läge för det, känns som ngt han i grund och botten vill

SvaraCitera

haha så gulligt. vi skriver en stund och konversationen tunnas ut i att man skickar enbart emojis till varandra fram och tillbaka i ca 1 timme. vill inte sluta skriva, kanske är cyberspace:ts sätt att hålla hand

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft samma konversation sedan i tisdags. en emoji om dagen. rimligt. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

paniken idag när ex-ish var i samma park och gemensamma vänner var mkt måna om reunion =)))))))) och tydligen ville prata och kramas onödigt länge och stå onödigt nära och säga vi får ses på ngt krök någon gång
mmmmmmm
är lite outhärdlig att umgås med nykter så ja jo absolut. nej. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

fast han är bra på att kramas och fråga hur man mår och hur det går. så att man nästan tror att han bryr sig. hrmf. 

SvaraCitera

lool khal drogo har planer på att flytta till gotland framöver då han fick jobb där. jahopp. kan jag snälla klippa av mitt känslomässiga band till honom nu

blev annars introducerad till hans bror igår.. som jag har insett att jag pratat med på badoo för kanske 2-3 år sen? hehe

SvaraCitera
mynona

Börjar sjunka in att man har blivit utsatt för ett närmande. 
Det fattade jag inte först. 

SvaraCitera
mynona

Jag hoppas jag får en chans att visa mig sansad. 
Saken är den att jag är betydligt mer lugn och välbalanserad irl än virtuellt, och sker då en relation främst på nätet ger jag inte det bästa intryck. 

Det har inte med ovanstående att göra men jag har fler personer som betyder något för mig. 

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Förstår inte vart vi står. Men vill intala mig att relationen går åt det bättre. Även om det nog mer handlar om en trygghet i någon mån i den oordning som råder. Men det känns finare att försöka tro det finns något annat. Besviken blir jag nog ändå. Ingen av oss är talbara nog när det rör känslor, det är nog vårt största problem. i det var tvånget avståndet skapade bra. då kunde frågor ändå röras vid.

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det är så mycket som jag förstör och är så fruktansvärt medveten om. Det är nog det värsta. hela tiden känner jag att jag borde men det blir ingenting. inga initiativ till något. Samtidigt som jag vet att det nog egentligen bara är vad som kan saknas med lite tur. Det blir så dåligt av tystnaden. Att jag inte kan kommunicera saker bara för att jag är rädd hur det kommer tas. Rädd för att bara förstöra mer. Dumt. Så dumt. Skyller på att bra tillfällen saknas trotts att jag vet att det är lögn. De finns och går att skapa. Så tänker jag bara att hon förtjänar någon bättre...det gör hon verkligen. 

SvaraCitera

På fredag ska pappa till sjukhuset, till den klinik jag är på. Ska fråga min handledare om jag kan få möta honom och visa honom rätt då eftersom det är första gången han kommer just dit. Den 15 maj ska han påbörja både strålning och cellgifter/cytostatika 🙁 

SvaraCitera
latest comments