Här kommer den nya eftersom vår sexguru Ganon tog bort den andra. ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Sexdagboken skapades ursprungligen av användaren Violine.
Mår dåligt så in i helvete. Jag var nära att ha sex med en av mina bästa vänner. Jag hade det.. delvis.. Jag hade bestämt mig, för att inte ha sex på ett bra jäkla tag. Men jag var riktigt full och han var ännu mer full troligen. Önskar nästan att han varit sådär full så att han inte minns något, för så full blir han ibland. Jag klarar inte av tanken på sex då jag bara ser hemskheter spelas upp i huvudet utav tanken.
PMR:
Mår dåligt så in i helvete. Jag var nära att ha sex med en av mina bästa vänner. Jag hade det.. delvis.. Jag hade bestämt mig, för att inte ha sex på ett bra jäkla tag. Men jag var riktigt full och han var ännu mer full troligen. Önskar nästan att han varit sådär full så att han inte minns något, för så full blir han ibland. Jag klarar inte av tanken på sex då jag bara ser hemskheter spelas upp i huvudet utav tanken.
Det blir lätt hänt att man attraheras av sin kill bästis. Fast nu när ni var fulla var det ju ännu lättare att bli. Allt ordnar sig! Han kanske inte kom ihåg?:)
Diamond:
Det blir lätt hänt att man attraheras av sin kill bästis. Fast nu när ni var fulla var det ju ännu lättare att bli. Allt ordnar sig! Han kanske inte kom ihåg?:)
Hoppas verkligen att han ej minns! Men tyvärr så gör han nog det och jag lär ju inte våga sova i samma säng som honom någon mer gång. Vi har sovit i samma säng (90cm-säng!) massvis med gånger innan, utan att något har hänt!
PMR:
Hoppas verkligen att han ej minns! Men tyvärr så gör han nog det och jag lär ju inte våga sova i samma säng som honom någon mer gång. Vi har sovit i samma säng (90cm-säng!) massvis med gånger innan, utan att något har hänt!
Lätt hänt att har man haft sex en gång blir det nog fler gånger :/ Det kommer gå bra! Ni var fulla, visste kanske inte riktigt vad ni höll på med!
Diamond: Lyckades göra slut med Thomas(idiot pojkvännen). Hade ett långt samtal med honom när jag var hoss Amanda. Han gick med på det om han fick säga till hans vänner att han hade satt på mig den kvällen.
Ofta man kan göra något annat än gå med på att någon gör slut med en, men relativt mycket grattis. Tycker dock du ska ta varje tillfälle du får att dementera saken, för att underminera hans lögn.
PMR: Hoppas verkligen att han ej minns! Men tyvärr så gör han nog det och jag lär ju inte våga sova i samma säng som honom någon mer gång. Vi har sovit i samma säng (90cm-säng!) massvis med gånger innan, utan att något har hänt!
Tycker du kan försöka tala ut med honom hur du känner inför det, så kan han ha det i bakhuvudet i fortsättningen och ni kan ha en fortsatt avslappnad relation.
Ska vi se om årets kåtaste umare 2012 och 2013 klarar av att behålla oskulden till sin 22,5års dag 
Jag vill fan ligga med en tjej någon gång! Alltså, inte vem som helst och inte en kompis så klart. Och inget puttinuttigt, det ska vara hett och hårt. eller ja, kraftfullt i alla fall. Jag undrar vad jag har för smak, har inte sett någon ute på krogen som jag attraherats av lixom. Det är lite annorlunda med killar, obviously. Oh well, får se till att FIXARE!! innan jag blir äldre och prydare och töntigare. borde gå på gayklubb här!!
jag me!!! synd att jag e ett spädbarn till åldern för såna klubbar men fan jag vill definitivt testa
men jag vet redan min typ mvh alla brasilianare kan pma 
nice 
vill också vara tjej och följa med på gayklubb 🙁