Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma speldagbok


Ämnesstartare

Image
grät lite när typ ett sånt här monster dödade mig, är en hel sektor tillbaka imorgon:-c


   
SvaraCitera

tog fram mitt (och brorsans) gamla sega och spelade sonic, streets of rage mm *nostalgi*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelar Megaman 3, har hoppat ut längs samma självmordsstup nio gånger eller så, nu. Söt bobbelfisk också:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satt hemma vid datorn hela dagen igår eftersom jag hade en fruktansvärd träningsvärk från min MMA träning i torsdags..
Kollade lite på internet och såg att Final Fantasy XIII (13) skulle släppas i Sverige på tisdag nästa vecka. Gick in på spelbutiken och beställde spelet direkt!

I can't wait to play it! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spelat crazy flashspel sedan sist vi sågs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

igår spelade jag modern warfare 2 i 6h på ett xbawks 360 lan. jag var bäst. det har aldrig hänt förut


   
SvaraCitera

Igår spelade jag Earthworm Jim men det fick bli en rage quit när jag inte lyckades ta mig förbi den andra vattenbanan.


   
SvaraCitera

Igår pwnade jag som vanligt alla som scout på TF2.
har fortfarande inga hattar till scout [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära speldagboken, vill att min pojkvän ska komma hit och berätta för mig vilka blommor jag ska använda för att döda de feta zombiesarna som bara förstör alla mina blommor med sin gigantiska hammare på Plants Vs Zombies[mad]


   
SvaraCitera
zIGGE

Kära speldagbok, idag måste jag klara ur god of war 1 och 2, eller det kommer aldrig att hända. Horspel kommer imorgon, FFXIII.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära speldagbok. Idag ska jag börja spela Allods online. Vet inte riktigt om jag känner mig så exalterad över det men måste få bort min spelabstinens [n]


   
SvaraCitera

Hej speldagboken!
Under helgen så har jag varit på konvent och spelat en massa spel! Mest BlazBlue, lite Tekken och en MASSA Call of Duty: Modern Warfare 2. Tycker det är synd att MW2 har en helt dum PC-version dock [mad]
Hemma så har jag bara spelat Europa Universalis 3. Tänker mig att mina 1400-tals svenskar som koloniserar Ryssland åt mig stiger ut ur sina vagnar när de kommer fram, utbrister "Det är precis som hemma! [love]" och bygger sina små stugor.
Ska fortsätta spela det for sure, Grand Strategy när det är som bäst.


   
SvaraCitera

Kära speldagbok!
Jag plockade nyligen fram Rogue Squadron 3 till Gamecube, och oj vad bra det är! Varför slutade jag någonsin spela på min lilla, kraftkonsol?[love] Blir mycket av kuben de kommande veckorna. Sedan plockade jag även fram mitt Playstation 2 och spelade på min gamla Final Fantasy X sparfil. Masterpiece! Det underhåller mig fortfarande lika mycket nu som det gjorde då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Igår fick jag hemm mitt God of War III.


   
SvaraCitera
Åtta

Ska nu åter spela Super Mario RPG. Har klarat ut det ett antal gånger redan, men det är alltid värt att återbesöka.


   
SvaraCitera