Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

Välkomna!
Har berättar vi om våra träningsäventyr, våra mål och tipsar varandra om bästa möjliga träning.

Kära träningsdagbok
Idag har jag simmat, för första gången på länge. Fifan vad jobbigt det var. Kan garanterat säga att jag hade snyggast kropp av samtliga i omklädningsrummet, men ändå.
Imorgon ska jag ut och gå.

Dold text: Ni är jävligt förvånade över att det var jag som skapade denna tråd va?!

ÄNDRAT 2009-01-14 16:21

Citera
Ämnesstartare

Powerwalkat i 51 min. 416 kcal brända[love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tog en lite lugnare kvällspromenad då jag inte känner mig helt 100 och vill cykla och bli sämre igen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jäklar vad gött det var med en runda i skogen idag. [cool] Var dock tungt, har ingen kondis överhuvudtaget längre. Så går det när man inte har tränat på över en månad... Men det ska ändras på! Och det var fan inte nice med massa jävla hästskit överallt, så ska byta skog.........

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gymmade för första gången idag sen jag opererade mig i december. Kändes både skönt å tråkigt eftersom jag har blivit så klen[rolleyes]

SvaraCitera
Ämnesstartare

50 min powerwalk, 408 kalorier brända.. hell je. Hade mkt och tänka på så var ej tråkigt och min kondis börjar redan bli bättre.. knappt jobbigt

SvaraCitera
Ämnesstartare

dysentery green:

dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: [smile]

SvaraCitera
Ssarah

Jag har varit otroligt jätteseg hela veckan och inte tränat någonting. Fy på mig. Ska ge mig själv spö.

Imorgon ska jag träna.

SvaraCitera
Ämnesstartare

50 min powerwalk

SvaraCitera
Ämnesstartare

ska antagligen cykla till jobbet imorgon 😉

SvaraCitera
Ämnesstartare

ska köra bröst biceps och triceps idag, ikväll blire sparring så hårt skare bli!

SvaraCitera
Ämnesstartare

ska dansa idag. på klubb.

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag cyklade till och från jobbet idag[party]

SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte sprungit på ett tag
ska springa imorgon om jag inte har ont i huvudet fortfarande

men har promenerat rätt mycket i helgen [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

vardagsmotion ftw.. cyklat 40 min och gått masa hundpromenader.. najs..

SvaraCitera
latest comments older comments