Välkomna!
Har berättar vi om våra träningsäventyr, våra mål och tipsar varandra om bästa möjliga träning.
Kära träningsdagbok
Idag har jag simmat, för första gången på länge. Fifan vad jobbigt det var. Kan garanterat säga att jag hade snyggast kropp av samtliga i omklädningsrummet, men ändå.
Imorgon ska jag ut och gå.
Dold text: Ni är jävligt förvånade över att det var jag som skapade denna tråd va?!
ÄNDRAT 2009-01-14 16:21
Powerwalkat i 51 min. 416 kcal brända
Tog en lite lugnare kvällspromenad då jag inte känner mig helt 100 och vill cykla och bli sämre igen.
Jäklar vad gött det var med en runda i skogen idag. Var dock tungt, har ingen kondis överhuvudtaget längre. Så går det när man inte har tränat på över en månad... Men det ska ändras på! Och det var fan inte nice med massa jävla hästskit överallt, så ska byta skog.........
Gymmade för första gången idag sen jag opererade mig i december. Kändes både skönt å tråkigt eftersom jag har blivit så klen
50 min powerwalk, 408 kalorier brända.. hell je. Hade mkt och tänka på så var ej tråkigt och min kondis börjar redan bli bättre.. knappt jobbigt
dysentery green:
dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green: dysentery green:
Jag har varit otroligt jätteseg hela veckan och inte tränat någonting. Fy på mig. Ska ge mig själv spö.
Imorgon ska jag träna.
50 min powerwalk
ska antagligen cykla till jobbet imorgon 😉
ska köra bröst biceps och triceps idag, ikväll blire sparring så hårt skare bli!
ska dansa idag. på klubb.
jag cyklade till och från jobbet idag
har inte sprungit på ett tag
ska springa imorgon om jag inte har ont i huvudet fortfarande
men har promenerat rätt mycket i helgen
vardagsmotion ftw.. cyklat 40 min och gått masa hundpromenader.. najs..