Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments

Sprang igår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Körde bröst och axlar idag. Nytt PB i bänken idag igen också Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rygg biccar och triccar. Avskyr när det är mycket folk på gymmet (avskyr att det ens är folk där) men gick väl hyfsat. Klarade dock inte lika många chins som i förra veckan Tumme ned


   
SvaraCitera

Knurra:
Rygg biccar och triccar. Avskyr när det är mycket folk på gymmet (avskyr att det ens är folk där) men gick väl hyfsat. Klarade dock inte lika många chins som i förra veckan Tumme ned

Träna hemma Glad


   
SvaraCitera
Berit

Tycker Knurra kan bjuppa på lite motivation
Inte tränat på säkert en månad o lär inte bli heller förren gubben tagit studenten o kan köra hunden som åker med i lastbilen till hundvakten. Går som inte att fara fram o tillbaka med dagens bränsle priser o allt som hänt denna månad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Träna hemma Glad

Aldrig. Ska ha resultat av min träning annars får det vara.

Berit:
Tycker Knurra kan bjuppa på lite motivation
Inte tränat på säkert en månad o lär inte bli heller förren gubben tagit studenten o kan köra hunden som åker med i lastbilen till hundvakten. Går som inte att fara fram o tillbaka med dagens bränsle priser o allt som hänt denna månad 

Ta tag i det bara. Det spelar ingen roll hur omotiverad du känner dig det kommer ALLTID kännas bra efteråt. Se till att ha detta i åtanke och kom ihåg känslan sen till nästa gång när ligga på soffan känns mer frestande. Det finns inga ursäkter. 

Och om det inte är motivation nog...


   
SvaraCitera

Knurra:

Aldrig. Ska ha resultat av min träning annars får det vara.
Ta tag i det bara. Det spelar ingen roll hur omotiverad du känner dig det kommer ALLTID kännas bra efteråt. Se till att ha detta i åtanke och kom ihåg känslan sen till nästa gång när ligga på soffan känns mer frestande. Det finns inga ursäkter. 

Och om det inte är motivation nog...


här är motivation. Äta kakor först och sen motionscykla förrän man upptäcker att man är så mätt och tar träningen när maten smält...

Jag skulle skriva träningsdagbok men använder knappt min whiteboard pga alla söta kylskåpsmagneter jag hittar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:


här är motivation. Äta kakor först och sen motionscykla förrän man upptäcker att man är så mätt och tar träningen när maten smält...

Jag skulle skriva träningsdagbok men använder knappt min whiteboard pga alla söta kylskåpsmagneter jag hittar.

5461C116-31D5-4BC2-A3A8-585C382886D6.jpe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drog en jogg i skogen som för övrigt såg ut som ett snötäcke pga all aspludd


   
SvaraCitera

Knurra:
Drog en jogg i skogen som för övrigt såg ut som ett snötäcke pga all aspludd

Åh vad jag saknar skogen!!! Älskar vit mark och döda träd <3 vad är asp är de dem där pollen.


   
SvaraCitera

Gått en lång uppförsbacke i sol innan blixt med trötta fötter och mätt mage.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Körde bänk idag. Fick köra i den förbaskade smithmaskinen igen (måndagar, ni vet hur det är, ni som lyfter alltså) men tog iallafall fortsatt nya pb Tumme upp


   
SvaraCitera
Haien

Knurra:
Körde bänk idag. Fick köra i den förbaskade smithmaskinen igen (måndagar, ni vet hur det är, ni som lyfter alltså) men tog iallafall fortsatt nya pb Tumme upp

Vad är det du maxar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:

Vad är det du maxar?

180


   
SvaraCitera
Haien

Knurra:

180

180kg bänk? Seriöst? Hur länge har du tränat alt. vad tar du?


   
SvaraCitera
latest comments