Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments

Kudhos

Sagitta:

Har du testat frontböj? Söt

nej 🙁 Jag problem med benen snarare än core. Att det är svårt att få fram knäna rätt. Så jag blir typ stelbent vilket förklarar mina höftsmärtor. Måste verkligen börja om och vara stenhård med det. För det går inte annars märker jag. 🙁

SvaraCitera

Är tvungen att jobba över, blir ingen träning. Gråter Får dra dit i morgon eller något istället

SvaraCitera

Kudhos: nej 🙁 Jag problem med benen snarare än core. Att det är svårt att få fram knäna rätt. Så jag blir typ stelbent vilket förklarar mina höftsmärtor. Måste verkligen börja om och vara stenhård med det. För det går inte annars märker jag. 🙁

Vad tråkigt :/ Tror du att det finns möjlighet att ''jobba bort'' det genom t.ex. rörlighetsträning eller är det inget man kan göra något åt?

SvaraCitera
Kudhos

Sagitta:

Vad tråkigt :/ Tror du att det finns möjlighet att ''jobba bort'' det genom t.ex. rörlighetsträning eller är det inget man kan göra något åt?

Jag kan nå bra form, men jag måste bara öva mer på korrekt form. Se till att jag aktiverar rätt muskler och håller min torso rak. Marklyft i sumo aktiverar samma muskler så det är bra träning dessutom

SvaraCitera
PMR
 PMR

Hahaha, orkar inte... borde ha träningsrelationsdagbok, för en del saker hör hemma i båda trådarna. Ledsen

SvaraCitera

kanske ska börja träna dubbelt så mycket fotboll

i love it

SvaraCitera
penja

tevepro:
kanske ska börja träna dubbelt så mycket fotboll

i love it

Och kanske börja spela hälften så mycket FM! 

Love it! 

SvaraCitera

penja: Och kanske börja spela hälften så mycket FM! 

Love it!

fm står för fruntimmersmördaren

SvaraCitera

AS4MD0F1CdQteVme51TZPY2JF8vXthWQQO5xqRUCEtz time

SvaraCitera

Kudhos: Jag kan nå bra form, men jag måste bara öva mer på korrekt form. Se till att jag aktiverar rätt muskler och håller min torso rak. Marklyft i sumo aktiverar samma muskler så det är bra träning dessutom

Jag är likadan! Dessutom glömmer jag att aktivera magen när vikterna ökar, vilket är jättetråkigt. Hade beställt ett bälte för att stabilisera bålen lättare för en månad sen, fick ett mejl idag om att de var slut...Rullar ögonen

SvaraCitera
Kudhos

Sagitta:

Jag är likadan! Dessutom glömmer jag att aktivera magen när vikterna ökar, vilket är jättetråkigt. Hade beställt ett bälte för att stabilisera bålen lättare för en månad sen, fick ett mejl idag om att de var slut...Rullar ögonen

ja 🙁 Är kass på att göra "checklistan" innan jag böjer. Fick sota för det nu! Jag har funderat länge på att skaffa ett bälte. Men jag skiftar mellan bälte eller squat skor. Tror jag hade fått ut mer från ett par skor men jag har ingen budget den här månaden. Hoppas ditt bälte kommer snart!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt första simpass med masters...1950 m hann jag på en timma, lite olika simsätt och övningar. 

SvaraCitera

Kompenserade för gårdagens missade boxningspass genom att gymma idag istället. Orkar hålla på längre än tidigare men har tappat en del i vissa övningar sedan jag slutade att bara gymma. Borde nog börja köra åtminstone något styrkepass i veckan känner jag.

SvaraCitera

ska åka å träna snart. drygt att d är träningar så förbannat sent

SvaraCitera
24/7
 24/7

Gick på pass igår, Indoor Walking, supermycket jobbigare än jag tänkt mig. Idag gör mina vader ont. 

SvaraCitera
latest comments