Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma "vem-jag-har-suttit-bredvid--i-kollektivtraffiken"-dagbok


Ämnesstartare

Bell: Vi klev av och sågs aldrig mer.

Livet är för fullt av sånt här. Arg Hata samhället!1

Bell: En annan gång satt jag bredvid en döv kvinna. När de ropade ut i högtalarna från vilket spår anslutande tåg skulle gå ifrån, så skrev jag på mobilen (och visade henne) vilket spår hon skulle till pga hade sett hennes biljett innan. Hon blev jätteglad. Jag kände mig som en superhjälte.

Mycket glad Nice!

Attitydinkontinent:
min väska Rodnar

Inte när bussen är full hoppas jag? Icke!

Kronotomi:

Nä, så häftig är han inte

Hur häftig måste man vara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mobbaren: Hur häftig måste man vara?

Minst Göran Persson


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi: Minst Göran Persson

Jisses, det är en stor kostym att fylla!

badumtss_single.png

S3ON: haha ja, det händer!!

Något ska man roa sig med, man kan fantisera ett helt liv med tjejen två säten framför också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mobbaren:

Jisses, det är en stor kostym att fylla!

badumtss_single.png

Något ska man roa sig med, man kan fantisera ett helt liv med tjejen två säten framför också.

forever alone-stämpel på d vaa! Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: forever alone-stämpel på d vaa!

Mjo men vafan, livet är för kort.


   
SvaraCitera

tycker att det är mysigast att sitta bredvid tanter. 


   
SvaraCitera
reben

igår satt jag bredvid han mvhpt på bussen idag har jag inte åkt buss imorgon kanske vi sitter bredvid igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en gång satt ja bredvid adam tensta på tunnelbanan

om ja inte blandat ihop namnen :s

en gång satt ja bredvid en tant som prata i telefon o höll på prata om att nån fick inte göra nått pga de e olagligt och dom väntade på nå beslut från åklagaren o nått om att hon skulle stämma nån ifall den gjorde något. sådär jobbit o pinsamt o alla ba satt o ville dö lite tror jag... o sen dess har jag typ undvikit att sätta mig ned vid folk som ser ut o kunna börja prata i telefon elr ser ut o va konstiga

en gång satt jag bredvid en tjej som luktade så gott att jag typ fick verkligen hålla emot för att ba inte lägga huvudet mitt mot hennes axel 🙁 🙁 ja ville de så badly 🙁 lärde mig inget av det :/ 

en gång satte de sig massa unga killar runt mig på pendeln även fast att de va gott om lediga platser o de kändes riktigt awkward för mig som satt längst in o typ dom ba snacka på som vanligt o ja visste inte vart jag skulle kolla elr ens tänka 🙁 de va innan jag började med att lyssna på mp3 o nu gö jag det hela tiden och ja har aldri nå problem  (:

en gång så var de så mycket folk på pendeln o ja inte vågade be om att få komma förbi när jag skulle av och då hamnade jag flera stationer bort 🙁 de va typ då ja nyss börjat me pendel o va så otroligt rädd för människor o dog så fort nån titta mig i ögonen. nu säger ja ba "ursäkta mig" o det blir som när moses sträckte ut staven o vattnet flöt åt sidan elr nått. hade varit asballt om nån ba ploppade fram o rullade fram en matta till mig oxo.. typ en dvärg elr nått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:  sen dess har jag typ undvikit att sätta mig ned vid folk som ser ut o kunna börja prata i telefon

:D:D:D:D:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

satt nära en man o kvinna mannen börja bli aggressiv o kalla henne hora o hota henne. jag bad att få låna tfn o ringa trygghetscentralen av en annan på tåget men hon ba ne dom har ju kameror.... /:S


   
SvaraCitera
mynona

Fasiken: o sen dess har jag typ undvikit att sätta mig ned vid folk som ser ut o kunna börja prata i telefon elr ser ut o va konstiga

hur avgör du vilka som verkar kunna börja tala i telefon fasiken? hur. hur? Hur? HUR?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

hur avgör du vilka som verkar kunna börja tala i telefon fasiken? hur. hur? Hur? HUR?

dom som sitter o drömmer sig bort 

som e trötta o typ knappt orkar leva

ser sjukt obekväma ut

ser ut som andra blyga/osäkra människor rent ytligt

lyssnar på musik men ha mobilen i fickan elr nått

anars vet ja inte

brukar te 90% slippa dom som prata i tele nu

om dom inte sitter typ bakom mig elr nått


   
SvaraCitera
mynona

Fasiken: anars vet ja inte

det är din inre intuition fasiken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mobbaren: Satt bredvid en man som tuggade khat en gång, fattade inte vad det var som luktade först och trodde lukten kom från mig för jag hade rökt med några kompisar lite innan. (luktade lite som cannabis) Men sen såg jag hur han tog något ur en konstig påse och tuggade, skön kille!

Usch, khattuggande negrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Agahnim: Usch, khattuggande negrar.

Det var lite ogenomtänkt att skriva det till dig. Man får ju tänka på blodtrycket.


   
SvaraCitera