Aviseringar
Rensa alla

Var glada pliiiz!


Ämnesstartare

Så sjukt mycket depptrådar på UM nu känns det som. Dålig självkänsla, kaloriångest, ätstörningar, oönskade graviditeter, osv.

JAG ÄR HAPPY, OKEJ, FINNS DET NÅGON ANNAN SOM ÄR HAPPY? [cute]

Behöver ju inte vara happy hela tiden, alla dagar, men liksom tillräckligt ofta för att kunna bli ledsen åt att så många andra mår så mycket sämre?


   
Citera
Ämnesstartare

jag är glad i dag [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är glad ibland, lessen ibland. anledningen till dessa depp kalori trådar är nog att det är skönt att skriva av sig närman har problenm. om man e fett glad känner man nog inte samma behov av det typ. elr nåt. ja tycker också de e på tok för mycket depp trådar men... what to do liksom[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är fett glad över revolutionen i Tunisien och de uppror som blossat upp över hela Nordafrika. Nu jävlar river vi det här människohatande samhället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

JAG ÄR HAPPY, OKEJ, FINNS DET NÅGON ANNAN SOM ÄR HAPPY? [cute]

Är happy!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Är happy!!!!

Yaaay! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

JAG ÄR HAPPY, OKEJ, FINNS DET NÅGON ANNAN SOM ÄR HAPPY? [cute]

nej[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet att det är så mycket lättare att skriva en avhandling om hur dåligt man mår, men det kan ju vara pwitty najs att bara skriva ner det glada och skita i det dåliga.

Men vill man skriva av sig ska man såklart göra det.

Hmm sötnos, vi får starta massa glada trådar och skriva hur nöjda vi är med tillvaron överallt, så att det vägs upp lite mot all depp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÄR också happyhappy wohh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ganska glad [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

vi får starta massa glada trådar och skriva hur nöjda vi är med tillvaron överallt, så att det vägs upp lite mot all depp.

Lät som en exceptionellt bra idé! Då kanske det smittar lite på alla ledsna så de också kan se det fina i livet. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Lät som en exceptionellt bra idé! Då kanske det smittar lite på alla ledsna så de också kan se det fina i livet. [smile]

[party][party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var fett happy igårkväll. Tycker att det räcker. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Var fett happy igårkväll

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blev precis sur...
blöh


   
SvaraCitera