Aviseringar
Rensa alla

var hittar jag potentiella vänner?


Ämnesstartare

Haj. Jag behöver hitta nya vänner. Var gör man det? det finns ju olika ungdomskurser man kan gå, men jag pallar inte det, + det kostar och ofta är männskorna där lite konstiga.


   
Citera

Många nu för tiden träffar ju både vänner och partners över internet, olika communities och så, där det också kan vara lättare att hitta såna som delar ens egna intressen och sånt 🙂


   
SvaraCitera

um funkar bra och jag hatar 10 tecken-regeln.


   
SvaraCitera

Skolan. Gick du aldrig den?


   
SvaraCitera

kyrkan?


   
SvaraCitera

Överallt, testa att vara lite osvensk och prata med folk runt omkring dig. 


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc

iddqd:  jag hatar 10 tecken-regeln.

vad är det för nåt?


   
SvaraCitera

bcsc: ad är det för nåt?

nya vänner måste skriva 10 tecken


   
SvaraCitera

t.ex mboilnummer


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc

internet:

nya vänner måste skriva 10 tecken

jag fattar fortfarande inte...


   
SvaraCitera

Kanske menas med att man måste skriva minst 10 tecken för att man ska kunna skicka.


   
SvaraCitera

bcsc:

vad är det för nåt?

Varje inlägg måste vara minst 10 tecken långt. Att bara skriva exempelvis "ja" som inlägg går alltså inte. Annat var det på den gamla goda tiden!


   
SvaraCitera

iddqd:

Varje inlägg måste vara minst 10 tecken långt. Att bara skriva exempelvis "ja" som inlägg går alltså inte. Annat var det på den gamla goda tiden!

Fast det där kan ju inte stämma riktigt eftersom det var nån ovanför som bara skrev "Kyrkan?" och det är ju inte 10 tecken.


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc

iddqd:

Varje inlägg måste vara minst 10 tecken långt. Att bara skriva exempelvis "ja" som inlägg går alltså inte. Annat var det på den gamla goda tiden!

jaha aa då fattar jag ^^


   
SvaraCitera

izzy:

Fast det där kan ju inte stämma riktigt eftersom det var nån ovanför som bara skrev "Kyrkan?" och det är ju inte 10 tecken.

Kan vara mellanslag efter. Tror att det funkar då


   
SvaraCitera