Aviseringar
Rensa alla

var hittar man bra tjejer?


Ämnesstartare

Jag är en svensk 18 årig kille. jag har varit på fester och krogen osv. men alla tjejer jag har träffat då har bara varit intreserade av att tillbringa en kväll i sängen tillsammans och sedan aldrig mer vet av en. Jag känner att jag är hällre oskuld än att jag ligger med en tjej som är så full att hon knappt vet vad hon gör.

Jag är ärlig, snäll, glad, trevlig, omtänksam. och gillar att umgås med mina vänner när jag inte jobbar.
Jag jobbar i en tatuerings studio, vet vad jag vill göra med livet, har många drömmar om framtiden, och är bra med djur och barn.

Jag tycker om att ta det ganska lungt, kolla film, lyssna på musik och snacka lite. och sen kanske dra ut med några vänner någon gång ibland.

Var ska jag hitta en snäll, trevlig, söt tjej? känns lite idiotiskt att fråga, men vill man ha svar på något så måste man fråga [cute]


   
Citera

noregrets:

Jag tycker om att ta det ganska lungt, kolla film, lyssna på musik och snacka lite. och sen kanske dra ut med några vänner någon gång ibland

tror ej tjejer gillar sånt, men jag är på om du vill [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

tror ej tjejer gillar sånt, men jag är på om du vill

vad gillar tjejer då? hästar och kamma barbie dockor?
avisst häng på du [wink]


   
SvaraCitera

De finns inte.
Vi vill att killen sprutar i oss och helst ska ha gå självmant och lämna dem krossade. Det är lite katt- och råtta över det hela. Känna sig sårbar osv.

Eller hur? Är det inte så?


   
SvaraCitera

Om du gillar att chilla så hittar du ingen på krogen, alla där är bara fulla och drägg..

nuffsaid

Häng här på Um, de flest är softa.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Förslag:
- Genom vänner och bekanta.
- Nätdejting.
- På jobbet.
- På krog eller nattklubb.
- På en utbildning eller genom en gemensam hobby.
- På en resa eller semester..


   
SvaraCitera

de kmr när du minst anar det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(är för övrigt helt seriös)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noregrets:

men alla tjejer jag har träffat då har bara varit intreserade av att tillbringa en kväll i sängen tillsammans och sedan aldrig mer vet av en. Jag känner att jag är hällre oskuld

Om du är oskuld hur vet du att det är vad tjejerna du träffat ville?


   
SvaraCitera

Universitetet är bra.


   
SvaraCitera

noregrets:

Jag är ärlig, snäll, glad, trevlig, omtänksam.

Samma här, helt fel egenskaper! Vad förväntar du dig egentligen av krogar och fester där folk har alkohol i blodet? [zzz]

Hit går majoriteten människor som endast är ute efter one nigt stands..

Ska du träffa kärleken så ska det ske helt random, med så lite planering som möjligt! Börja snacka lite lätt med den vackra flickan mitt emot på tåget exempelvis, detta kräver att du är charmig & ser relativt bra ut though.. [wink]


   
SvaraCitera

noregrets:

Jag jobbar i en tatuerings studio

Har du inte skrivit innan då jag gav dig tips?

ajyprah:

De finns inte.

Det gäller att ha kontakter.

x_marty:

- Genom vänner och bekanta.
- Nätdejting.
- På jobbet.

Tickstart:

Universitetet är bra.

Universitet finns många [bigsmile]. Beror på vilket program såklart.


   
SvaraCitera

Men ta det lugnt du är bara 18.
Du kanske hittar någon jättebra brud när du står och kastar nålar.


   
SvaraCitera

Ta det lugnt, det kommer när det kommer. Finns inget särskilt ställe de sitter och hänger på utan det kan väl hända på jobbet, genom vänner eller nåt sånt.

Men om du väldigt bråttom och verkligen känner att du inte vill gå och vänta så får du väl försöka på nätet.


   
SvaraCitera

bullen:

Om du gillar att chilla så hittar du ingen på krogen, alla där är bara fulla och drägg..

jag har också hängt på krogen kallar du mig drägg va???[mad]

bullen:

Häng här på Um, de flest är softa.

nej.
bli aldrig tillsammans med någon på um. ev kan du bli tillsammans med någon som avreggat och kanske skapar ett lolkonto, efter att ni börjat träffas, men som är inne på det mer sällan än vad du är.


   
SvaraCitera