Aviseringar
Rensa alla

var hittar man en riktig vinterrock


Ämnesstartare

köp en fiat coupe istället för helvete [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

köp en fiat coupe istället för helvete

har morsans gamla bil som är 7 år gammal men kör aldrig med den. gillar att åka kommunalt 😛

Lidande små barn:

För det viktigaste med plagg är ju om de är inne eller ute

nej. därför köper jag nått klassiskt.

JejeX:

Usch.

vilket arrgument


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karl Bertil Jonsson:

adress

S:t Eriksgatan 41 mittemot donken på fridhemsplan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

S:t Eriksgatan 41 mittemot donken på fridhemsplan

thx. roligt att nån iaf är on topic. det här kommer nog bli en 99% päls är hemsk tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

För det viktigaste med plagg är ju om de är inne eller ute. Eller just det, glömde att du är brat, då är det ju det allra viktigaste.

Han frågar ju efter en varm vinterrock. borde väl indikera på att det viktigaste han letar efter att den är varm och funktionell, inte om det är inne eller ute.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

varm och funktionell

korrekt. frös ganska mkt vid nyår. hade blazer då. iom att kostym inte är så tjocka så anser jag att för att få ha relativt tunn rock (o stilren som inte ser ut som en täckjacka) så är päls enda lösningen vad jag ser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Han frågar ju efter en varm vinterrock. borde väl indikera på att det viktigaste han letar efter att den är varm och funktionell, inte om det är inne eller ute.

Karl Bertil Jonsson:

bättre än o lägga massa tusen på nån kanadensisk gåsväst som 1 vecka senare är >>ute<<

Detta säger väl allt?

Karl Bertil Jonsson:

nej. därför köper jag nått klassiskt.

Man kan få något precis lika bra för ett par hundralappar. Jag köpte min vinterjacka 2006 och den håller än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Man kan få något precis lika bra för ett par hundralappar. Jag köpte min vinterjacka 2006 och den håller än.

vill inte ha en jacka vill ha en rock.

Lidande små barn:

Detta säger väl allt?

nej, jag tänker inte köpa något som är trendigt utan något klassiskt. det är bättre än o slänga bort på något trendigt. läs vad jag skriver människa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karl Bertil Jonsson:

nej, jag tänker inte köpa något som är trendigt utan något klassiskt. det är bättre än o slänga bort på något trendigt. läs vad jag skriver människa

Varför skulle allt som inte är klassiskt vara dåligt? Och varför behöver det kosta flera tusen för att det är klassiskt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karl Bertil Jonsson:

vill inte ha en jacka vill ha en rock.

Är inte det viktigaste med vinterkläder att de är varma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Varför skulle allt som inte är klassiskt vara dåligt? Och varför behöver det kosta flera tusen för att det är klassiskt?

för att saker kommer o består. men en snygg vintterrock håller jävligt länge. sett bilder på farsan. hans rockar när han var 25 håller fan idag oxå utan problem. klassiskt kan man ha mkt längre glädje av.

behöver inte kosta så mkt men iom att vi pratar om en pälskrock så trissar det upp priset ganska rejält.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karl Bertil Jonsson:

vilket arrgument

Jag vet. [smile]


   
SvaraCitera

Karl Bertil Jonsson:

kan tänka mig att lägga ut 15 000-20 000 (max 25 000 men då måste den var väldigt snygg).

[chocked]
för dom pengarna hade jag kunnat leva på falafel från kungstorget hela mitt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:

för dom pengarna hade jag kunnat leva på falafel från kungstorget hela mitt liv

inte ens gott


   
SvaraCitera