Aviseringar
Rensa alla

Var hittar man följande prylar?


time
 time
Ämnesstartare

HEY HEY HEY alla UM:are. Hjälp mig.
Jag vill hitta halsband (med långa kedjor, come on) med coola/töntiga/söta figurer, gärna jättestora figurer alltså. Typ klockor, robotar, nallar, $-tecknet, osvosvosv. Ni hajjar grejen.

Sen vill jag hitta färgglada hipsterglasögon. Ni vet vad jag menar. Fråga inte vad jag tänker göra med dem.

Obs: Har bara tillgång till affärer i Stockholm. Jag åker INTE till typ Norrland för att hitta hipsterglasögon.

Obs2: Jag orkar inte leta så jättemycket i Secondhandaffärer så era tips får gärna exkludera såna butiker.

puss och kram - er time.


   
Citera

timeisrunningout:

sa Karro

[confused]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

hipsterglasögon

vad?


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Oväntad:

vad?

Glasögon som alla söta hipstermänniskor har. Utan glas. Gärna färgglada. Herregud, googla!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

[confused]

Karro trollade när hon hälsade på mig på Åland [love]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

glasögon

http://fredflare.com/customer/home.php?cat=348
Där finns det dock nästan bara solglasögon, men du kan ju peta bort glaset. [zzz]

EDIT: Om du kikar runt kanske du hittar halsband i din smak också, vet inte riktigt.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Karro trollade när hon hälsade på mig på Åland

[bigsmile]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Capture:

Där finns det dock nästan bara solglasögon, men du kan ju peta bort glaset. [zzz]

Helt perfekt. Kan inte tänka mig att någon annan kan ge mig ett bättre svar och en bättre länk. Tack Capturk [love][love]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Helt perfekt. Kan inte tänka mig att någon annan kan ge mig ett bättre svar och en bättre länk. Tack Capturk [love][love]

[blush] Varsågod.


   
SvaraCitera

har hipsterglasögon men de är inte så färggranna


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Capture:

[blush] Varsågod.

Men. Men. Men. De skickar ju inte produkter till Europa. [cry][cry][cry] Nu är jag på ruta ett igen. [sad]


   
SvaraCitera

www.tradera.com, alltid.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Men. Men. Men. De skickar ju inte produkter till Europa. [cry][cry][cry] Nu är jag på ruta ett igen. [sad]

Jaha. Oj. Dåligt. [sad]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

De skickar ju inte produkter till Europa.

http://www.myus.com/ [smile]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

HEY HEY HEY

'EYY.
Kawaii Design är trevlig.


   
SvaraCitera