Aviseringar
Rensa alla

Var jag för på henne?


Ämnesstartare

Började för drygt ett månad sedan, började prata med en tjej på facebook, gick någon vecka och sedan tog jag mod till och sa att jag gillade henne.
Men hon sa att hon var på G med en annan kille. Blev väldigt sårad och ledsen, sen efter att vi inte pratat på ett par dagar så, började jag skriva till henne igen för jag kunde inte släppa det.
Nu när vi har pratat ett tag igen så, har hon slutat svara. (iförrgår). Skrev till henne iförrgår, igår och idag, men inget svar.

Var vid där hon bor efter en natt efter jag var på bio, så skrev till henne på fajsbook att jag tyckte hon skulle komma ut och gå med hunden mitt i natten.

Tror att det kan ha skrämt henne elr ngt för att inte fortätta skriva med mig.

Eller så var det som förra gången att hon tyckte att jag började flirta med henne igen, och inte vill flirta med två stycken samtidigt.

Har haft ögonen för denna tjejen i 2 år, visste inte vad hon hete, men fick reda på va hon hete av en arbetskollega. Men tog mig lång tid innan jag vågade lägga till henne på fejjan.

Gillar henne extremt, hon är så otroligt vacker, rolig och en alldeles egen person.

Vet inte vad jag ska göra, är så sårad bara att de är som de är 🙁


   
Citera

Hon är inte intresserad


   
SvaraCitera
mynona

Gör ingenting över huvud taget utan släppa allt helt och hållet och säg inte ett ord mer.


   
SvaraCitera

hon verkar intresserad, de är så tjejer brukar reagera. träffade en tjej som va sån o då fortsatte ja vara på. kastade smågrus på hennes fönster o sånt så hon skulle komma ut. de gillade hon, tyckte d va romantiskt. så vi är tsm nu o har varit i 7 månader [smile] ge inte upp


   
SvaraCitera

man ska aldrig säga till en tjej att man gillar henne. regel nr 1

dude


   
SvaraCitera

honolulu:

så vi är tsm nu o har varit i 7 månader

mkt fien historia

ska åxå börja kasta grus


   
SvaraCitera

Håller med de andra, hon verkar inte intresserad...jag tkr INTE du ska vara för på! Bland det värsta som finns är killar man inte är intresserad av som är för på, kan va värt att tänka på... Men kan ju hända att det inte funkar mellan henne och den andra killen, så du kan ju alltid se till att finnas där, om utifall att liksom. Annars säger jag, ge upp, it's not gonna happen 🙁


   
SvaraCitera

lita på honlolulu hen har koll på läget


   
SvaraCitera

blooz11:

Var vid där hon bor efter en natt efter jag var på bio, så skrev till henne på fajsbook att jag tyckte hon skulle komma ut och gå med hunden mitt i natten.

detta är creepy


   
SvaraCitera