Aviseringar
Rensa alla

Var jag och mina kompisar för elaka mot den här tjejen?


Ämnesstartare

Jag och mina kompisar har alltid varit små (typ 150 cm) och det fanns en tjej på vår skola som var oerhört mycket längre och starkare (säkert runt 190 cm och starkare än många killar) - och bara för det så brukade hon ofta håna oss, typ knuffa oss och sånt, och vi var rätt så skraja för henne.

I alla fall, en dag bestämde vi oss för att låta en kille vi kände att hjälpa oss att ge igen ordentligt, eftersom han är enormt stor (drygt 210 och har styrketränat regelbundet i nästan 15 år).
När han var med oss och vi mötte tjejen så såg hon genast väldigt rädd ut för honom, och han nästan skrek åt henne att hon skulle lämna oss ifred, kallade henne patetisk osv, och hon vågade inte ens se förnärmad ut.
Och bara det här var fullt tillräckligt för mig och kompisarna, men plötsligt sa han till henne att gå ner på knä och kyssa våra skor, och hon gjorde det direkt. xD

Känns som om det kanske var lite väl elakt, men jag vet inte. [rolleyes]


   
Citera

coolt [y]


   
SvaraCitera

Cool story bro


   
SvaraCitera

Onödigt. Oschysst. Ociviliserat. Blåst kille.


   
SvaraCitera

Obehagligt med sådana härskartekniker ni använder emot varandra, även hon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju synd att han bad henne att kyssa era skor, det är la att gå lite över gränsen. Men om hon har hållit på att mobba er länge och du har mått dåligt över det tycker jag fan att hon borde göra mer än att kyssa era skor.[wink]
Dock så borde du bara släppa den där bruden och gå vidare. /Från någon som vet hur det känns att vara hackad på.


   
SvaraCitera

genus:

Obehagligt med sådana härskartekniker ni använder emot varandra, även hon.


   
SvaraCitera

Haha, nästan så att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta. [sad]

Är det såhär dagens ungdomar hanterar konflikter?
Och ni är födda 93...........[sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha alltså jag trodde ju egentligen att hon skulle käfta emot killen, blev ganska förvånad över att hon reagerade på det där sättet. [surprised]

Sen gjorde han väl ingenting allvarligt heller egentligen, tycker jag.
Jag menar fysiskt våld hade ju inte varit acceptabelt, men nu tyckte jag mest att han gjorde henne generad - inte så farligt egentligen, det var ingen som såg det heller.


   
SvaraCitera