Aviseringar
Rensa alla

var kan en annorlunda 14 årig kille få tag på en tjej att va ihop/knulla med


Ämnesstartare

Jag bor i en liten jävla småstad som heter Vara. Alla som bor här är rika snobbar och alla måste tycka samma.

Jag är inte accepterad för fem jävla öre för att jag lyssnar på hård rock som t.ex Slipknot, klär mig annorlunda och jävlar ta mitt långa hår i ett läsår har jag blivit retad  för det och nej jag klipper mig inte!!!

Var finns det tjejer för mig?!?!?


   
Citera

HJhahahaha


   
SvaraCitera

Gladhej julmirakelGlad


   
SvaraCitera

HAJAGAHAHAHA SLIPKNOT Gråter

Varasclättah! Bara bönder där ju, inte mycket rika snobbar. Möjligtvis stor-bönder eller OB-knegare på Volvo Penta. 


   
SvaraCitera
Demor

*Facepalm*
bor i Nossebro och de enda som kommer nära "snobbar" i Vara är för fan killarna som kör runt i a-traktorer...

Skaffa dig lite stake och skit i vad andra säger.

Annars så kostar det väl typ 300kr att klippa sig? Fast jag kan klippa sig för en hundring och en kebabtallrik på Hansson's 😉


   
SvaraCitera

Omfg! Där finns där ju hur mkt snygga tjejer som helst ju. 


   
SvaraCitera

jag gillar att va ihop/knulla används ombytligt!


   
SvaraCitera

Sluta lyssna på Slipknot, de suger.


   
SvaraCitera
Bakric

Knepet när man är lite utanför mainstreammodellen är att inte vara så kräsen när det kommer till utseendet.
Protip: Träffar du en tjej du förmodar att du har några som helst chanser hos så ska du INTE säga "Äh, jag är inte så kräsen".


   
SvaraCitera
reben

ska vi bli vänner


   
SvaraCitera

Vara ... tycker synd om dig.


   
SvaraCitera

Vad spännande att du bor i Vara! Jag har besökt vara många gånger. Jag känner till detdärutomhusbadet, kronan, Pakistan, det blå stationshuset!


   
SvaraCitera

Mitt tips är iaf: Internet


   
SvaraCitera

haha gillar dig & dina kommentarer
om du var snygg, tillgänlig, duktig och snäll så skulle jag vilja ha dig 🙂


   
SvaraCitera

Hahahhahah


   
SvaraCitera