Aviseringar
Rensa alla

var kan man få hjälp?


Jaag
 Jaag
Ämnesstartare

Jag har gått på en öppet psykiatrisk mottagning i min komun en period.. Jag vantrivs så det skriker om det dom behanldaqr mig som skit och skrattar åt mina känslor och tankar.. jag känner ingen trygghet i att gå dit och prata med dom.. Vart kan jag vända mig för att få hjälp på något annat ställe.. förutom privat som kostar skjortan.. ? Vet någon det så vore jag tacksam för svar har kört fast lite..


   
Citera

du kan ju byta mottagning, man kan ju va frivalspatient


   
SvaraCitera

Jaag:

Vart kan jag vända mig för att få hjälp på något annat ställe..

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=263100 [y]


   
SvaraCitera

prova att gå till en annan mottagning det är ganska stor skilnad mellan dem har jag lärt mig


   
SvaraCitera

Skippa skiten då, om nu folk bara skrattar åt dig så kanske det beror på att du inte har några psykiska problem.


   
SvaraCitera

Conny:

Skippa skiten då, om nu folk bara skrattar åt dig så kanske det beror på att du inte har några psykiska problem.

HAHAHAHA! Jag skrattar åt dig. Men du har fortfarande problem.


   
SvaraCitera

Jaag:

Jag vantrivs så det skriker om det dom behanldaqr mig som skit och skrattar åt mina känslor och tankar.. jag känner ingen trygghet i att gå dit och prata med dom..

Ursh, så var det för mig också när jag började. Men jag begärde en ny psykolog. Det visade sig vara mitt livs bästa beslut 🙂


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

HAHAHAHA! Jag skrattar åt dig. Men du har fortfarande problem.

Icke då.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera