Aviseringar
Rensa alla

Var kan man få praoplats om man är 16?


Ämnesstartare

Vad ska man säga när man ringer och frågar om prao? För jag skulle vilja praoa på en kyrkogård men jag vet inte vad jag ska säga till dom. Om dom frågar mig varför jag vill praoa där, vad ska jag säga då?


   
Citera
reben

säg du gillar va utomhus


   
SvaraCitera

ja vrf vill du jobba på en kyrkogård? 


   
SvaraCitera
reben

o att du gillar att arbeta med händerna o så
gillar blommor


   
SvaraCitera
reben

e ganska irrelevant vfr du egentligen vill jobba där

typ jag har sökt jobb i affär sagt att det är för att jag vill träffa folk o ha varierande uppgifter o sådär
men de e ju för att få lön o för att jag inte ville plugga ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mr steal yo gurl :
ja vrf vill du jobba på en kyrkogård? 

För jag tycker det är en spännande plats som man får lite skräckjagande känsla på, om det finns gravar alltså. Jag älskar skräckfilmer och tänker alltid att dom döda kanske går upp ur sina gravar och då vill jag vara där när dom gör det.

reben:
e ganska irrelevant vfr du egentligen vill jobba där

typ jag har sökt jobb i affär sagt att det är för att jag vill träffa folk o ha varierande uppgifter o sådär
men de e ju för att få lön o för att jag inte ville plugga ?

Fick du jobbet i affär då?


   
SvaraCitera
reben

Exotic H: Fick du jobbet i affär då?

nej
men du förstår min poäng

säg bra saker. säg inte att du vill att döda går upp ur gravar. säg att du gillar trädgårdsarbete hemma och hade varit kul att hålla på med det. jag vet fan va man gör på kyrkogård mer än planterar blommor o krattar gångar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mr steal yo gurl :
ja vrf vill du jobba på en kyrkogård? 

Titta på hans/hennes profilbild så ser du varför


   
SvaraCitera

säg att du gillar att underhålla de dödas plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Titta på hans/hennes profilbild så ser du varför

FördomsfulltOskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exotic H: För jag tycker det är en spännande plats som man får lite skräckjagande känsla på, om det finns gravar alltså. Jag älskar skräckfilmer och tänker alltid att dom döda kanske går upp ur sina gravar och då vill jag vara där när dom gör det.

Säg det här. Alla arbetgivare uppskattar äkta entusiasm!Tumme upp


   
SvaraCitera

Exotic H:

För jag tycker det är en spännande plats som man får lite skräckjagande känsla på, om det finns gravar alltså. Jag älskar skräckfilmer och tänker alltid att dom döda kanske går upp ur sina gravar och då vill jag vara där när dom gör det.

Ok bra säg det så får du säkert jobbet :---) 


   
SvaraCitera