Aviseringar
Rensa alla

Var kan man ha sex?


Ämnesstartare

Jag och tjejen vill ha sex men vet inte vart, våra familjer är alltid hemma och det känns inte bra att göra det där då vi båda har sovrummen precis bredvid föräldrarnas. Någon idé utanför hemmet som man kan ha sex utan att någon annan ser?


   
Citera

D4v1d:
Jag och tjejen vill ha sex men vet inte vart, våra familjer är alltid hemma och det känns inte bra att göra det där då vi båda har sovrummen precis bredvid föräldrarnas. Någon idé utanför hemmet som man kan ha sex utan att någon annan ser?

Ta en filt och gå in i skogen där ingen går 


   
SvaraCitera

D4v1d:
Jag och tjejen vill ha sex men vet inte vart, våra familjer är alltid hemma och det känns inte bra att göra det där då vi båda har sovrummen precis bredvid föräldrarnas. Någon idé utanför hemmet som man kan ha sex utan att någon annan ser?

hotell? Tumme upp


   
SvaraCitera

D4v1d:
Jag och tjejen vill ha sex men vet inte vart, våra familjer är alltid hemma och det känns inte bra att göra det där då vi båda har sovrummen precis bredvid föräldrarnas. Någon idé utanför hemmet som man kan ha sex utan att någon annan ser?

eller om ni har någon vind eller källare


   
SvaraCitera

Utomhussex är det bästa finns tro mig  när jag säger det CoolBlinkTumme upp^^ (då ska det vara varmt och soligt) Kanske inte just "i en skog" men ett avlägset ställe där det finns skog och där det inte går några människor? nu vet jag inte var du bor eller så men gå ut och försöka hitta olika ställen som är säkra och ser mysiga ut.. sen ta med filt och kudde, och lite annat trevligtBlink

Jag har några favoritställen utomhus som jag brukar ha mina äventyr ^^ som jag vet är säkra och man kan göra i stort sätt vad som helst utan att nån kommer och stör..så det gäller att hitta sina favoritställen utomhus ^^

Typ nåt sånt här ställe? HjärtaTumme upp (ligger en bit ifrån där jag bor)Blink
adventure.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni får väll lägga i en lägre växel bara


   
SvaraCitera

D4v1d:
Jag och tjejen vill ha sex men vet inte vart, våra familjer är alltid hemma och det känns inte bra att göra det där då vi båda har sovrummen precis bredvid föräldrarnas. Någon idé utanför hemmet som man kan ha sex utan att någon annan ser?

https://www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undrar/satt-att-ha-sex/var-kan-man-ligga/


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Little-Traci:
Utomhussex är det bästa finns tro mig  när jag säger det CoolBlinkTumme upp^^ (då ska det vara varmt och soligt) Kanske inte just "i en skog" men ett avlägset ställe där det finns skog och där det inte går några människor? nu vet jag inte var du bor eller så men gå ut och försöka hitta olika ställen som är säkra och ser mysiga ut.. sen ta med filt och kudde, och lite annat trevligtBlink

Jag har några favoritställen utomhus som jag brukar ha mina äventyr ^^ som jag vet är säkra och man kan göra i stort sätt vad som helst utan att nån kommer och stör..så det gäller att hitta sina favoritställen utomhus ^^

Typ nåt sånt här ställe? HjärtaTumme upp (ligger en bit ifrån där jag bor)Blink
adventure.jpg       

Låter typ omöjligt att kunna hålla sig borta helt från människor, om man pökar och någon råkar se det ute i naturen så finns väl risken att han eller hon ringer polisen på er 😛


   
SvaraCitera

Vad är det med dagens unga... låter jämt och ständigt köttets lustar få överrösta förnuftet Ledsen


   
SvaraCitera

spearmint:

Låter typ omöjligt att kunna hålla sig borta helt från människor, om man pökar och någon råkar se det ute i naturen så finns väl risken att han eller hon ringer polisen på er 😛

Nej men vilken person skulle ringa polisen om man ser 2 personer ha sex ute i skogen? Det känns sjukt konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tai Lung:

Nej men vilken person skulle ringa polisen om man ser 2 personer ha sex ute i skogen? Det känns sjukt konstigt.

Hade personligen inte tyckt att det vore jättekul att se människor ha sex om man är utomhus på en promenad, men jag hade inte ringt polisen. Däremot finns det ju en risk att folk tycker att det är ofredande på något vis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Little-Traci:
Utomhussex är det bästa finns tro mig  när jag säger det CoolBlinkTumme upp^^ (då ska det vara varmt och soligt) Kanske inte just "i en skog" men ett avlägset ställe där det finns skog och där det inte går några människor? nu vet jag inte var du bor eller så men gå ut och försöka hitta olika ställen som är säkra och ser mysiga ut.. sen ta med filt och kudde, och lite annat trevligtBlink

Jag har några favoritställen utomhus som jag brukar ha mina äventyr ^^ som jag vet är säkra och man kan göra i stort sätt vad som helst utan att nån kommer och stör..så det gäller att hitta sina favoritställen utomhus ^^

Typ nåt sånt här ställe? HjärtaTumme upp (ligger en bit ifrån där jag bor)Blink
adventure.jpg

Ligger ni under solfångarna då eller var ligger ni? Är det inte avsevärt större risk att bli upptäckta där då solfångarna rimligen borde stå under uppsikt för vandalisering eller liknande?
Men visst är naturen, skogen eller en mysig insjö eller havet det mest optimala stället för skön, mysig och hämningslös sex. Mycket glad ... Tumme upp ... Hjärta


   
SvaraCitera

spearmint:

Hade personligen inte tyckt att det vore jättekul att se människor ha sex om man är utomhus på en promenad, men jag hade inte ringt polisen. Däremot finns det ju en risk att folk tycker att det är ofredande på något vis

Nej men då kan man dra en hög hostning eller nått så de hör en, då lär de packa ihop ganska omgående 😛


   
SvaraCitera

I SKOGEN SÅKLART !!!!!!!  // Hälsningar en trollunge 😉


   
SvaraCitera