Aviseringar
Rensa alla

Var kan man ladda ner gratis musik på nätet?


Ämnesstartare

Jag skulle gärna vilja ha lite tips på vart man kan ladda ner musik gratis på nätet. Är det någon som vet någon bra sida? [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Dold text: the pirate bay

(Moderatorer får ej kolla på min dolda text)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

(Moderatorer får ej kolla på min dolda text)

Okej din text är dold...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Okej din text är dold...

hahaha..

Markera det gråa. Its magic


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isohunt.
The Pirate Bay

Och så finns det en sökmotor vid namn Torrentz.

Att utnyttja någon av dessa är dock olagligt och givetvis ingenting jag uppmuntrar till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Att utnyttja någon av dessa är dock olagligt och givetvis ingenting jag uppmuntrar till.

Klart att det inte är olagligt att nyttja dem [no-no] Så länge hon inte laddar ner upphovsrättsskyddad musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Klart att det inte är olagligt att nyttja dem [no-no] Så länge hon inte laddar ner upphovsrättsskyddad musik.

Ah, ja, just det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

hahaha..

Markera det gråa. Its magic

Aha smart, men då behöver man väl något sorts torrent program och det brukar väl ladda ner väldigt långsamt då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Aha smart, men då behöver man väl något sorts torrent program och det brukar väl ladda ner väldigt långsamt då?

Joo det behövs, då kan du använda uTorrent tex.
Beror ju på, men laddar du ner nya albums så brukar det inte ta så lång tid. Beror självklart på hur snabbt ditt internet är också.


   
SvaraCitera

Victory1993:

behöver man väl något sorts torrent program och det brukar väl ladda ner väldigt långsamt då?

det tar den tid det tar, ibland går det assnabbt [cute]


   
SvaraCitera
Åtta

jamendo.com har mycket gratis musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Joo det behövs, då kan du använda uTorrent tex.
Beror ju på, men laddar du ner nya albums så brukar det inte ta så lång tid. Beror självklart på hur snabbt ditt internet är också.

Jo det är klart, men ska det inte finnas någon sida där man kan ladda ner direkt utan något sånt här program? Har du hört talas om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

jamendo.com har mycket gratis musik

Jo jag har varit inne och kikat på den tidigare, men det står ju på spanska eller något, så det är ganska svårt att förstå [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Jo det är klart, men ska det inte finnas någon sida där man kan ladda ner direkt utan något sånt här program? Har du hört talas om det?

Kanske det finns, finns annars program du installerar på datorn som man kan ladda ner musik ifrån också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

det tar den tid det tar, ibland går det assnabbt

Ja det är väl bara att vänta som gäller...


   
SvaraCitera