Aviseringar
Rensa alla

Var kan man pierca sig i gbg om man är under 18?


Ämnesstartare

Heej allihopa [smile]
Jag hade tänkt pierca naveln ganska snart, för tänkte om det ska läka innan i sommar så borde man väl göra det ganska snart? Jag fyller 17 i år, men mina föräldrar tänker inte direkt låta mig göra det fast, det finns ju flera ställen har jag hört där man inte behöver vara över 18. Om ni har några bra och dåliga ställen för ni gärna skriva dom[bigsmile]
Pussar [love]


   
Citera
Ämnesetiketter

Men vänta ett år bara i stället för att krångla en massa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nästan alla jag känner har piercing i naveln, Men det är ju ganska svårt utan föräldrarnas tillstånd =/ lr???

Fast ifs, ett ställe där en kompis var och där skulle man bara ringa till sina föräldrar för tillstånd hos dom.. Och dom vet ju inte om det är ens föräldrar =///.. Men tyvärr glömt stället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men vänta ett år bara i stället för att krångla en massa.

Jo, jag vet fast det är så att jag ska på språkresa till malta i sommar å då vill jag ha det!! [bigsmile]


   
SvaraCitera

för dina päron kommer ju inte ha något emot det om du gör det ändå [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, nä jag vet! Dom kommer älska det! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På Pelos piercar dom om du är 16 och ringer dina föräldrar. Jag piercade mej där för typ 3 år sen och jag har gjort mina andra piercingar där med, så det är inte ngt skit ställe enligt min åsikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UVX inne i nordstan.


   
SvaraCitera

Du kan göra det hemma hos mig


   
SvaraCitera

PÅ EN DJÄVLA SPÅRVAGN I FÄSKEKÖRKA BREDVID LASSE KRONER LÄSANDES LASSE KRONERS BOK ÅTTIO VÄLDIGT GODA MACKOR! DJÄVLA RÄKFISKARE!!!!!!


   
SvaraCitera

Videovåld:

DJÄVLA RÄKFISKARE!!!!!!

Alla rensar fesk i Gôteboooorg


   
SvaraCitera