Aviseringar
Rensa alla

Var lägger ni den? (satsen)


Ämnesstartare

Hej hallå, nu är de så att jag har träffat en underbar tjej som jag har blivit tillsammans med och har haft sex ett flertal gånger men nu kommer problemet! Hon vill att vi ska skippa kondomen därför att hon tar p-piller men var gör jag av satsen?? Vet att men inte ska ha oskyddat sex men vill också prova utan. Så var gör ni av satsen killar, och tjejer var vill ni ha den?

Vill inte ha tips på att jag ska spruta henne i ansiktet !!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ansiktet säger jag bara. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jerk_Q:

Hon vill att vi ska skippa kondomen därför att hon tar p-piller men var gör jag av satsen??

Tvingar henne svälja den? [confused]


   
SvaraCitera

I henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min flickvän föredrar när jag vattnar hennes blommor med den. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är bara att prova med vad du vill och se om hon blir arg. Mellan skinkorna har jag hört ska vara en höjdare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I henne, magen, låren. Whatever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i din mamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför frågar du oss o inte din tjej istället? Om hon nu har ppiller o vill skippa kådisen, vilket jag mer än väl fattar, för det är inte det minsta kul att älska med en regnrock på kuken.

Så det är väl bara nappa o vara glad liksom. Knullar ni e de väl bara o fylla på i fittan så mycket du har o är det oralt så får du väl fråga henne om det är ok att du kommer i mun. I så fall inget problem.


   
SvaraCitera

standby:

Mellan skinkorna har jag hört ska vara en höjdare.

Lulz, kladd. [sad]

OnT: Mellan tuttarna röstar jag för, då kan hon låtsas att hon är jag, och det är ju koolt. [cool]
Inte för att min pojkvän brukar komma mellan mina tuttar, utan för... Äsch, det är så jobbigt att förklara. Det finns max 2 människor på jorden som ens förstår skämtet. En är jag. [sad]


   
SvaraCitera

Nevon:

Min flickvän föredrar när jag vattnar hennes blommor med den. [smile]

Jag har inga blommor... [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I käften såklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Jag har inga blommor... [cry]

Min andra flickvän.

Eller eh, jag menar min mamma.

Eh, jag menar min kompis flickvän!

Eller alltså... Det var min kompis flickvän, men det var okej, för han var skyldig mig pengar.


   
SvaraCitera

jerk_Q:

Hej hallå, nu är de så att jag har träffat en underbar tjej som jag har blivit tillsammans med och har haft sex ett flertal gånger men nu kommer problemet! Hon vill att vi ska skippa kondomen därför att hon tar p-piller men var gör jag av satsen?

jaa det är upp till dig vart du sprutar [smile]
vissst är det skönt att köra utan kondom men det finns risker könssjukdomar/graviditet osv.
mitt tips satsa på magen [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbaron:

jaa det är upp till dig vart du sprutar [smile]

Eller så är det tjejen det är upp till [rolleyes]


   
SvaraCitera