Aviseringar
Rensa alla

Vår lite olagliga dagbok


Ämnesstartare

Här bekänner vi alla synder vi gör om dagarna. Hej dagboken, jag hänger nu på um under arbetstid. MhmmmmmmRodnar


   
Citera

hej dagboken. jag fildelar.

fast egentligen tycker jag det är fel.

jag åker reducerat också

hejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tog en chokladbit och åt, fastän det inte är lördag


   
SvaraCitera

Sitter inlåst på skoltoaletten och skippar lektioner pga känner mig ful


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

verkligen: Sitter inlåst på skoltoaletten och skippar lektioner pga känner mig ful

Vad sjutton? Sluta med det och tänk snälla tankar. :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej UM, jag eldade en bibel i brist på annat brännbart material för ett tag sedan, det är en dödssynd mmmm... Rodnar

När jag åker buss utger jag mig för att vara 17 år, på det viset blire halva priset, i know! Gangster e jag!

Jag fildelar en del, fy skäms s3on!!

Jag snattar när jag inte har pengar.. Rodnar


   
SvaraCitera

La ett halvt stuprör under en Securitasbil när dom hoppade ur och skulle kolla läget i en lägenhet för några helger sen på fyllan, det måste väl vara olagligt.

Fildelar somfan, men jag anser att 3/10 filmer är ens värda att betala för att se, serier sänds ändå på tv och spel jag gillar köper jag när jag har råd att stötta företaget liksom.

Rökte på rätt så mycket förra året, nu gör jag det inte alls, vafan de bjöds ju

Kommer inte på några fler saker


   
SvaraCitera
seasaw

sitter och tänker på sommaren och hur gärna jag skulle vilja smita in på ett bad nattetid för efterfest. ngn som har ngra erfarenheter av detta, är det genomförbart eller åker man fast illa kvickt??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:
sitter och tänker på sommaren och hur gärna jag skulle vilja smita in på ett bad nattetid för efterfest. ngn som har ngra erfarenheter av detta, är det genomförbart eller åker man fast illa kvickt??

det finns ett bad i min stad där familjer smyger in på natten och badar tillsammans 


   
SvaraCitera
seasaw

och de kommer undan med det?

amsi: det finns ett bad i min stad där familjer smyger in på natten och badar tillsammans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:
och de kommer undan med det?

ja


   
SvaraCitera
seasaw

nice, vad är straffet ens för att smygbada nattetid?

amsi: ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:
nice, vad är straffet ens för att smygbada nattetid?

det borde väl vara olaga intrång, tror jag


   
SvaraCitera

En gång i tiden köpte jag cigg fast jag inte fickRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:
sitter och tänker på sommaren och hur gärna jag skulle vilja smita in på ett bad nattetid för efterfest. ngn som har ngra erfarenheter av detta, är det genomförbart eller åker man fast illa kvickt??

utomhusbad är lätt.. Fast vi brukade inte bada, mer springa så snabbt vi kunde över till andra sidan när det där skyddet ligger över vattnet.. Heheheheh  


   
SvaraCitera