Aviseringar
Rensa alla

VAR MED OCH SKAPA NYA UNGDOMAR.SE


Lillen:
Någon som vet hur det går med nya sidan?
Hur långt har de kommit ?

tror inte att de jobbar på det längre. har inte sett något nytt med hemsidan


   
SvaraCitera

vem kontaktar jag ifall man vill byta användarnamn?


   
SvaraCitera
Lokes

agnesberg:
vem kontaktar jag ifall man vill byta användarnamn?

Vet inte om det går men prova skicka pm till Time 


   
SvaraCitera

Skulle vara kul om man fick tillbaka alla gamla användare från 2005-2012 typ. Det var en hög aktivitet här då.


   
SvaraCitera

oldschool:
Skulle vara kul om man fick tillbaka alla gamla användare från 2005-2012 typ. Det var en hög aktivitet här då.

vad var det för aktivitet som pågick här då? Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Sökfunktionen verkar lite 50/50 om den hittar något eller bara blir blank, trots att där finns material


   
SvaraCitera

Omg Skall jag vara med om både födelse och död av ungdomar.se? det vore något =D får jag pris då?  =P 


   
SvaraCitera

Hittade ett nytt forum som verkar lite mer nice. www.thelounger.se
Dags att uppgradera ungdomar.se för jag börjar hänga på andra forum nu, och kan lätt bli att fler gör det. 


   
SvaraCitera

Wow
It's very cool.


   
SvaraCitera
Lokes

Kalasbyxepojken:
Omg Skall jag vara med om både födelse och död av ungdomar.se? det vore något =D får jag pris då?  =P 

Japp här får du en kaka


   
SvaraCitera
Lokes

Skulle vilja att man kunde fästa kommentarer i trådar. Alltså om man som trådskapare vill ha något att tillägga eller vill upplysa någon annans kommentar borde det finnas en knapp man kan fästa den kommentaren så den hamnar högst upp som första inlägget i tråden, typ som på tiktok 


   
SvaraCitera

Lokes:
Skulle vilja att man kunde fästa kommentarer i trådar. Alltså om man som trådskapare vill ha något att tillägga eller vill upplysa någon annans kommentar borde det finnas en knapp man kan fästa den kommentaren så den hamnar högst upp som första inlägget i tråden, typ som på tiktok 

nä 


   
SvaraCitera

Lokes:

Japp här får du en kaka

jag?


   
SvaraCitera

Lokes:
Skulle vilja att man kunde fästa kommentarer i trådar. Alltså om man som trådskapare vill ha något att tillägga eller vill upplysa någon annans kommentar borde det finnas en knapp man kan fästa den kommentaren så den hamnar högst upp som första inlägget i tråden, typ som på tiktok 

Damn tiktok får verkligen all cred nuförtiden


   
SvaraCitera
Lokes

sgt.sunshine:

Damn tiktok får verkligen all cred nuförtiden

Jamen tänkte säga en annan sida men tiktok var mer välkänd


   
SvaraCitera