Aviseringar
Rensa alla

Var med om en pinsam sak


Ämnesstartare

God kväll fölk!

Ska dra det kort. Varit utomlands och lirat med bandet och även träffat andra band. Vi var i Alanya, och det är, som ni vet, känt som fan och många Skandinaver åker dit och super osv.

Nåja. En dag efter att vi lirat så gick vid ned till en strand och skulle ta oss ett dopp. Jävligt fullt var det, så ont om solstolar, men vi fann några till slut. Vi la oss en stund för att få lite sol och bestämde oss sedan för att gå ned och bada.
När man kommit till solstolarna närmast havet så låg min före detta klasskompis (Gymnasietid) topless med alla sina väninnor.

Pinsamt som fan tycket jag det var. Visst är väl naturligt osv, men kändes strange. Vad säger man liksom? Ja, vi pratade på som "vanligt" med typ "oj, är du här höhöh" "Hur går det på jobbet nu för tiden då"... Samtidigt som hon höll för titsen, som jag redan beskådat.

Kände för att skriva detta. Vart med om något liknande?


   
Citera
Ämnesstartare

Äsch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är för att du är ett offer för patriarkala strukturer som säger att kvinnbröst ska sexualiseras


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl inget speciellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahahahahaha

bra historia om inte annar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bröst är bara bröst, men förstår om situationen blev pinsam. Tror dock att det var mer pinsamt för henne hihi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
det är för att du är ett offer för patriarkala strukturer som säger att kvinnbröst ska sexualiseras

Måste väl ligga något i det tyvärr!

FruLiten:
Bröst är bara bröst, men förstår om situationen blev pinsam. Tror dock att det var mer pinsamt för henne hihi.

Kanske det 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv en låt om det gärna i dököttstil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev väl pinsamt för att ni gjorde det pinsamt. 

Hade du bara badbyxor på dig såg hon även dig topless. Rodnar
 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Skriv en låt om det gärna i dököttstil.

Får väl klura ut något ! Skål

DeathByLawnmower: Blev väl pinsamt för att ni gjorde det pinsamt.

Hade du bara badbyxor på dig såg hon även dig topless. Rodnar

Sann skit iofs! Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var dom fina?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:

Får väl klura ut något ! Skål

Inspiration:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Inspiration:

Haha precis den jag tänkte på! Var fan inte igår man hörde den faktiskt.

Dock måste det vara mörka inslag. Man kan ju inte gå runt och skriva glada grejer, det går icke!


   
SvaraCitera

Hade det inte varit för sexualiseringen av kvinnobröst hade inte mina tuttar varit supervita idag. 


   
SvaraCitera