Aviseringar
Rensa alla

var nyss ute och sprang/pw:ade


Ämnesstartare

fick som ett tryck över bröstet när vi gick sista biten! är det normalt? Dold text: googlade och det stod något om att man skulle ta sådant allvarligt tills man tagit reda på om det är allvarligt eller inte, men jag gillar att leva i förnekelse osv

och nu mår jag lite illa [sad] varför gör jag det?

kan tillägga att jag aldrig har kollat mina lungor etc så jag vet ej om jag har astma eller hjärtfel osv, sånt känns onödigt att veta ...[cool]


   
Citera
Ämnesstartare

Du var väl trött.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Det gör ont att springa när man är otränad. Man får låta bli att känna efter så mycket. [wink][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man inte är så van så är det nog d'rför, har känt liknande.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Du var väl trött.

ska jag tolka det som att det är normalt då? [blush] menar, de flesta blir väl trötta efter träning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar få tryck över bröstet har dock: allergisk astma. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

om man inte är så van så är det nog d'rför, har känt liknande.[blush]

mm tänkte också så
så funderar på att ignorera det ett tag och om det inte blir bättre får jag väl åka och checka[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ska jag tolka det som att det är normalt då? [blush] menar, de flesta blir väl trötta efter träning

Tröttheten kan te sig olika från gång till gång och olika för olika personer beroende på kroppsbyggnad.
Vad var det för slags tryck och var satt det? Över hela bröstkorgen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

mm tänkte också så
så funderar på att ignorera det ett tag och om det inte blir bättre får jag väl åka och checka

du kan ju alltid maila vårdguiden också, men ja tror bara det är överansträngning, kroppen är ju lite weird..[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

du kan ju alltid maila vårdguiden också, men ja tror bara det är överansträngning, kroppen är ju lite weird..[rolleyes]

kan man maila vårdguiden [surprised]

krasch:

Vad var det för slags tryck och var satt det? Över hela bröstkorgen?

jaa, hela typ. eller ah, mest på vänster men det spred sig!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mår inte illa längre [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kan man maila vårdguiden

yäs! eller typ. dom svarar fett fort iaf[cool] har utnyttjat denna funktion ett antalk ggr[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jaa, hela typ. eller ah, mest på vänster men det spred sig!!

Fick du svårt att andas eller så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kan man maila vårdguiden

eller nej! tänkte på en annan sak. men ja lovar att de står något om det där, för alllllttt finns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Fick du svårt att andas eller så?

får alltid svårt att andas när jag springer. sen om det beror på dålig kondis eller någon typ av astma eller nåt vet jag ej, tänkte att jag ska kolla upp lite saker om jag märker att kondisen inte blir bättre!

hannnah:

eller nej! tänkte på en annan sak. men ja lovar att de står något om det där, för alllllttt finns

ahaa oki [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tänkte att jag ska kolla upp lite saker om jag märker att kondisen inte blir bättre!

Gör så! Men förmodligen

enhimmelskdrog:

beror det på dålig kondis


   
SvaraCitera