Aviseringar
Rensa alla

Var och hur fan ska ni spendera sommaren?


Ämnesstartare

Tja alla, börjar ju bli sommar och sånt nu!

Alltså, eh, vart ska ni vara i sommar? Åke utomlands? Kanske sitta och döda mygg i lappriket? Odla morötter i skåne?

Själv ska jag vara hemma här i sveriges hjärta ett par veckor till, sen sommarjobba ett par veckor > åka utomlands en vecka om vi hittar något vettigt resmål > tillbringa typ 3 veckor på västkusten > sen vet jag inte..

aja, riktigt skum trådstart kanske om än i all välmening. nog snackat om mig, hur skall ni spendera sommaren?


   
Citera

Mycket hemma, krök med kompisar, slappa.

Eventuellt resa till Irland med ett par kompisar, och kanske åka till Emmaboda när det väl beger sig.


   
SvaraCitera

Åker kanske iväg några mil för en billig peng.


   
SvaraCitera

Hej The Offer...jag skrev ett långt debattinlägg om det igår..och nu kopierar jag det rakt av...och klistrar in det här i.

Hej ppazppaz..:) På sommaren vill man ju hitta på något alldeles extra..något som kan bli ett minne för livet..och sätter sig i ryggmärgen:). Det måste alla inse..att sommaren är tiden för bus och skoj...och det gäller alla åldrar. Jag har lite förslag..som först och främst grundar sig i vad man själv gjort tidigare somrar men också kommer direkt ur fantasin och bara poppar upp som en liten smäll:)..jag kallar dem spontana idder.

sommarbus.JPG


   
SvaraCitera

ska inviga den med West Coast Riot


   
SvaraCitera

Ledig 2veckor nu, sen jobba 6veckor på camping på Öland, sen ledig 1vecka, sen skola 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mycket hemma jag med, åka till sthlm ca en gång i veckan och handla lite eller bara gå runt
ska förmodligen resa utomlands om nåra veckor och stanna där två-tre veckor innan jag kmr tillbaka till Sverige [crazy] skaffa körkort och köpa en bil [cool] Dold text: lär aldrig ha råd med en bil hahaha


   
SvaraCitera
elinc

Ska till Kos med mina bästa kompisar. Tänkte bli full och brun jag 🙂


   
SvaraCitera

Gymmet fifän. Äta kött fifän.


   
SvaraCitera

jobb, jobb STOCKHOLMSVECKAN(!!!) jobb


   
SvaraCitera

öhm...


   
SvaraCitera

Sitta hemma på mitt rum och se dagarna gå


   
SvaraCitera

ska fan spendera den i sverige med att jobba och lite i danmark med att inte jobba


   
SvaraCitera

ska fan till berlin o röja ozåå


   
SvaraCitera
Åtta

Jag ska

The Offer:

sitta och döda mygg i lappriket


   
SvaraCitera