Aviseringar
Rensa alla

Var på g men en kille förra veckan..


Ämnesstartare

Jag var på g med en kille förra veckan...det var första gången för mej...så jag var väldigt blyg och lite tillbaka dragen..han fick veta att de var första gången och han sa att han förstog...jag sa att jag behövde tid och han sa att jag skulle få de...vi träffades tre gånger och sen blev det lite krånligt när vi skulle träffas förra veckan...och kändes konstigt eftersom han inte messade så mkt som han brukade...men vi bestämmde iaf att vi skulle träffas efter helgen eftersom jag skulle bort då..
I Torsdags fick jag veta av en kompis att hon sett honom gå och hålla hand med en annan...jag blev väldigt chokad och skällde ut honom på msn(vilket jag ångrade sedan)...han sa bara att han inte trodde de skulle funka mellan oss eftersom att de alltid var han som hade tagit insiativ...det är iof sant men jag hade ju aldrig haft ett förhållande innan...i lördags fick jag veta att han var tsm med den där andra tjejen...
Var orsaken verkligen att jag inte tog intiativ (jag fattar ju att båda måste ta insiativ om ett förhållande ska funka men jag hade nyss börjat få känslor för honom..innan visste jag inte riktigt vad jag ville) eller kan de vart så att han hade kontakt med henne hela tiden?


   
Citera
Hando

Stackars liten


   
SvaraCitera

gumman som lärt dig använda punkter eller?


   
SvaraCitera

Styckesbrytning vore jävla trevligt.

Han playade dig antagligen bara hur som helst.


   
SvaraCitera

Han vela nog bara en sak, vad vet du nog...


   
SvaraCitera

ÅHNEJ DU BLEV DUMPAD AV EN KILLE! JOORDENS UNDERGÅÅNG AAAAAAHHH!!! [chocked] Jag tror inte att du klarar dig utan honom. Så sitt hemma och dränk dig i självömkan medan han idkar samlag med flickan som han hittat. [zzz]

Jag hatar kvinnor som du.


   
SvaraCitera

ok


   
SvaraCitera

jag förstår inte riktigt vad du känner dig kränkt över. för jag utgår från att det är vad detta inlägg handlar om, att han på något vis kränkt dig genom att inte förbehållslöst älska dig? inse faktum, ingen älskar dig. så.


   
SvaraCitera

Alltså, så fort går det itne att få känslor för folks. När du tänker efter så tror jag att du inte bryr dig så mycket INNERST INNE


   
SvaraCitera

Budolicious:

gumman som lärt dig använda punkter eller?


   
SvaraCitera

Smultr0net:

kan de vart så att han hade kontakt med henne hela tiden?

vad spelar det för roll?


   
SvaraCitera

Budolicious:

lärt dig använda punkter eller?

Dead-Inside:

Styckesbrytning vore jävla trevligt.

älskar um för det här, det första man klagar på är stavningen/texten. inte innehållet[love]


   
SvaraCitera

så intressant[zzz]


   
SvaraCitera

Conrad:

älskar um för det här, det första man klagar på är stavningen/texten. inte innehållet

Tur att jag faktiskt besvarade OP medans du totalt ignorerade detta och gick direkt in på annat.


   
SvaraCitera

Dead-Inside:

Tur att jag faktiskt besvarade OP medans du totalt ignorerade detta och gick direkt in på annat.

notera:

Conrad:

det första

Du skrev detta

Dead-Inside:

Han playade dig antagligen bara hur som helst.

en rad längre ner!


   
SvaraCitera