Aviseringar
Rensa alla

Var på Gröna lund idag... det regnade.. 🙁


Ämnesstartare

Idag var jag på gröna lund med mina kompisar. Det var kul tills det börja störtregna och hagla... Fick affro lockigt hår och mina skor blev helt dyngsura. Var någon annan där idag? 😀 


   
Citera
Ämnesstartare

hahahahahahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna lund är bäst när det regnar. Berg och dalbanorna går fortare ju! Och köerna!!

(nej jag har inte jobbat på gröna lund.. ehehehhe)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte roligt, blötte ner alla på bussen... 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Gröna lund är bäst när det regnar. Berg och dalbanorna går fortare ju! Och köerna!!

(nej jag har inte jobbat på gröna lund.. ehehehhe)

Åkte inget när de regnade men blev ändå blöt! Eller jo jag åkte pop expressen 1000 gånger.. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

Åkte inget när de regnade men blev ändå blöt! Eller jo jag åkte pop expressen 1000 gånger.. 🙂

När jag jobbade på Grönan och hade duschat på morgonen så åkte jag pop expressen innan arbetspasset istället för att föna håret 🙂 Fem av fem toasters


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var där och köade utanför i söndags 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: När jag jobbade på Grönan och hade duschat på morgonen så åkte jag pop expressen innan arbetspasset istället för att föna håret 🙂 Fem av fem toasters

HAHA fett bra ju! Den är rolig 🙂

Schism: var där och köade utanför i söndags

Kanske såg dig då, vem vet 😀


   
SvaraCitera
Yaren

Jag var där och såg Pugh Rogefeldt 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var på ett place ute i ingenstans idag där det är vacker utsikt. Det regnade inte, tyvärr. 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

regn i Sta'n betyder ingenting Fuckers


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle ha åkt till konserten i Kungsträdgården men ena av mina kompisar ville åka hem så jag följde med henne. :/


   
SvaraCitera