Aviseringar
Rensa alla

Var Profeten Muhammed (saw) en pedofil?


värdeuppgift:

jag tror på mig själv [no-no]

jag vet på mig själv [no-no]


   
SvaraCitera

svartarosen:

jag vet på mig själv

jag vet att jag vet på mig sj [no-no]


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

jag vet att jag vet på mig sj

Jag vet att du är en pedofil på jesus [no-no]


   
SvaraCitera
Misael

svartarosen:

Haha, som allt som står i bibeln menar du? xD

Allt? Du att profanhistoria och arkeologiska fynd styrker Bibelns äkthet så...


   
SvaraCitera

Misael:

Allt? Du att profanhistoria och arkeologiska fynd styrker Bibelns äkthet så...

Jo men visst... precis som att det inte finns några fossil som styrker evolutionsteroin menar du? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Misael

svartarosen:

Jo men visst... precis som att det inte finns några fossil som styrker evolutionsteroin menar du?

Ja du.. det är skillnad på att hitta lerskärvor med kilskrift som styrker bibliska händelser och personer kontra att man hittar en tand och hävdar att det är en felande länk och att det senare kommer fram att tanden tillhör en gris t ex. Eller det faktum att evolutionister har extremt svårt att förklara den kambriska perioden - som av forskare kallar "arternas big bang" - då det fullkomligen exploderade till av fossiler jämfört med perioden innan som är i total avsaknad av fossiler. [rolleyes]


   
SvaraCitera

ApgBlogg:

Min åsikt och fakta ligger i denna länk [Pedofil??].

Ingen orkar se en 1h lång film som inte ens du gjort.

ApgBlogg:

Och han gifte sig med en 6 åring och fullbordade äktenskapet när hon var 9 år. Men som länken säger, så gör inte detta honom till pedofil. för då skule hela världen varit pedofiler enda till 1900 talet.

Och? Dessutom inte hela världen, utan den MUSLIMSKA världen.

Fortfarande pedofiler. Att dom va fler gjorde inte saken bättre.

Misael:

då det fullkomligen exploderade till av fossiler jämfört med perioden innan som är i total avsaknad av fossiler. [rolleyes]

Kallas för klimatförändringar.

Det finns fler arter i regnskogs än i nordpolsklimat.

Dessutom hade växterna och växtalgerna just skapat tillräckligt mycket syre för landbaserat liv, så det förklarar också cambria väldigt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nämen pedofili är ju helt okej.


   
SvaraCitera

kanske, kanske inte fan, fan skulle jag bry mig för[shake]


   
SvaraCitera

Du är pedofil


   
SvaraCitera
Misael

Greger_EFG:

det förklarar också cambria väldigt bra.

Det förklarar inte den plötsliga explosionen av fullt utvecklade fossiler i den kambriska perioden och den totala avsaknaden av delvis utvecklade fossiler som skulle då bevisa att e-teorin är ett faktum.

I kambriska perioden framträder för första gången fossil av de större grupperna av ryggradslösa djur tillsammans i en imponerande ”explosion” av levande organismer. Om alla dessa fullständigt olika grupper har kommit till liv vid samma tid, hur skulle de då ha kunnat utvecklas från varandra? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Misael:

och den totala avsaknaden av delvis utvecklade fossiler som skulle då bevisa att e-teorin är ett faktum.

Delvis utvecklade fossiler är inte vad det handlar om.


   
SvaraCitera
Misael

Greger_EFG:

Delvis utvecklade fossiler är inte vad det handlar om.

Precis. För alla de fossiler som man har hittat i den kambriska perioden är fullt utvecklade och inga halvfärdiga kreationer. Före den kambriska perioden fanns det inga fossiler att hitta. Ganska uppenbart att det handlar om skapelse och inte evolution.


   
SvaraCitera

Misael:

är fullt utvecklade och inga halvfärdiga kreationer

Finns inget "fullt utvecklat" då arter utvecklas i varje ny generation.


   
SvaraCitera

Misael:

halvfärdiga kreationer

Vad är ett halvfärdigt djur, hur ser ett sånt ut?


   
SvaraCitera