Aviseringar
Rensa alla

var ser ni er om 15 år?


Ämnesstartare

går i 8an nu och känner jätte ångest över att jag inte har någon vidare plan


   
Citera

Mitt högsta mål om 15 år är arbete med film.


   
SvaraCitera

Att jag jobbar som professor på ett universitet förhoppningsvis annars kan man lika gärna bli alkoholist. 


   
SvaraCitera

fin bil, fin lya, fin fru, rolig sysselsättning typ


   
SvaraCitera

förhoppningsvis nybliven farfar så att jag förhoppningsvis får uppleva egna barnbarns barn
vore en fin grej helt enkelt

men det är nog större chans att jag gått bort 😛
så ingen idé o lura sig sjlv lit me dumma fantasier


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Att känna ångest är väl onödigt.


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Netfixchoklad:
går i 8an nu och känner jätte ångest över att jag inte har någon vidare plan

Att känna ångest är väl onödigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leiz:

Att känna ångest är väl onödigt. 

true ik okej


   
SvaraCitera

Fint hus, underbar man och underbara barn, fin bil, fin motorcykel,  väldigt aktiv, tränar några gg i veckan, social Glad


   
SvaraCitera

Jobbar med nått jag älskar och lever livet tillsammans med min fru som jag hittar på mycket äventyr med 


   
SvaraCitera
seasaw

är det något specifikt som du känner att du har ångest över? talar av egen erfarenhet att, börjar man tänka på hela stora bilden så blir det lätt övermäktigt, vad kommer närmast? gymnasievalet?

det är inte många som har en klar detaljerad utstakad bild om hur vi vill att vårt liv ska bli, det ändras ju säkert och får formas om allteftersom man växer som människa. i ärlighetens namn är vi många som inte har en aning om vad vi håller på med? spännande och läskigt såklart men vi sitter i samma båt och vad som än händer så kommer det lösa si


   
SvaraCitera
seasaw

gu va terapeutiskt skönt det var att skriva det där


   
SvaraCitera
seasaw