Aviseringar
Rensa alla

Var ska man komma?


time
 time

Blir nervös av folk som svarar "i rumpan". Då måste man ju liksom fisa ut satsen sen? [sad]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Då måste man ju liksom fisa ut satsen sen?

eller så kommer det ut nästa gång man går på toa 😛


   
SvaraCitera

Siktar på random UAV och avfyrar.


   
SvaraCitera

på mej


   
SvaraCitera

I ansiktet eller i munnen på henne. Jag älskar att se henne slicka i sig sperman från ansiktet och sedan svälja allt. [wink]


   
SvaraCitera

beror på.. munnen är sexigast, förusatt att tjejen inte spottar ut det hela över en 😛
För övrigt är det jävligt skönt att få avsluta det hela inne. utan eller med kondom!

om jag säger såhär(MED p-piller): Jag har hellre sex med en tjej för att komma i hennes mun än att bli avsugen för att sedan när jag är nära komma inne i henne 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min del så är det munnen, anal eller i henne. Men så klart är favoriten munnen (Svälja så klart).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskar o komma henne över hela hennes underliv, hon gillar de me, hon ville testa ta satsen i munnen o ansiktet en gång men hon låg tyvärr plant o ja hann inte rikta så de blev ett skott rätt på väggen x) beundrar kraften bakom de hela ^^


   
SvaraCitera

tänker nog aldrig ta en sats i munnen, verkar vara sjukt äckligt. om killen tänder på att se själva satsen får han spruta vart han vill förutom i mitt ansikte/munnen. annars, helst i mig.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Blir nervös av folk som svarar "i rumpan". Då måste man ju liksom fisa ut satsen sen? [sad]

Finns speciella pumpar för det annars. [cute]


   
SvaraCitera
smisk

Fattar inte varför vi honor måste ta er sats i gapet och ni slipper allt kladd 🙁 ska bli lesbian.


   
SvaraCitera

Varför tycker flera att det är så tändande att tjejen sväljer satsen? [tard]
Mm gott, eller vadå?


   
SvaraCitera

isola:

Inne i kondomen


   
SvaraCitera

kul_bus:

Jag älskar att se henne slicka i sig sperman från ansiktet och sedan svälja allt.

kräktes lite i munnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Varför tycker flera att det är så tändande att tjejen sväljer satsen?

Det är en intressant fråga. Jag skulle tro att det i grund och botten handlar om intimitet. Tjejen tycker om ens kropp så mycket att hon vill ha så mycket av den som möjligt i sig. Ett tecken på uppskattning helt enkelt. [smile]


   
SvaraCitera