Aviseringar
Rensa alla

Var skaffar man kompisar i karlstad?


Padee:

hahaah precis, men fan inte kollat in några bra pubar eller liknande? det skulle jag gjort igår, me det får bli nån vecka när jag stannar över helgen

Vart är du ifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Vart är du ifrån?

bor i varberg, men mormor /morfar har stuga norr om karlstad, så jan-feb blir nog att vara där nästan varje helg, alt. stanna på hotellet, men det är sunkigt xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Padee:

dock vet jag inte vart man går hän vid 20-tiden en onsdagkväll t.ex för att skaffa kompisar, finns det nåt bra ställe? kanske fel forum men jag chansar här etersom det är relationer, samlevnad och KOMPISAR

Hehe jadu, jag är nyfiken på om det finns något sådan ställe i hela Sverige [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

googlade snabbt, ligger en "biljard pub 9:an" ca 500m från hotellet, sen nån pub med dart osv nära de, blir nog att kolla in det nästa vecka


   
SvaraCitera

Padee:

bor i varberg, men mormor /morfar har stuga norr om karlstad, så jan-feb blir nog att vara där nästan varje helg, alt. stanna på hotellet, men det är sunkigt xD

Lol, skulle inte vilja bo på hotell. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Lol, skulle inte vilja bo på hotell. [sad]

hotell med riktigt hotellfrukost är kanon, men sånt är de inte här, mest som ett vandrarhem typ :(, inte nice


   
SvaraCitera

har fått för mig att många hänger på nöjesfabriken på helger btw kan vara värt att kolla upp kanske.


   
SvaraCitera

Padee:

hotell med riktigt hotellfrukost är kanon, men sånt är de inte här, mest som ett vandrarhem typ :(, inte nice

Mm fattar, ej nice.


   
SvaraCitera

Padee:

kanske fel forum men jag chansar här etersom det är relationer, samlevnad och KOMPISAR

Intressant, jag hittar en liknande fråga på ett bättre forum angående sådana frågor.

http://www.c-r.se/forum/showthrea​d.php?t=7501


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera