Aviseringar
Rensa alla

Var Stekaren verkligen forumets alfahanne (Läs innan ni skjuter)


Ämnesstartare

Jag är INTE Stekaren, jag skriver INTE på Stekarens begäran och det är INTE emot reglerna på något sätt att tala om en enskild individ, således kan ni INTE banna mig. Vem jag är är ej av betydelse men av mitt namn att döma förstår ni nog vad jag är här för att diskutera.

Hursomhelst, vad var det som fick denna eminenta man att sticka ut ur mängden i sann rebellisk anda och göra forumet mer intressant och medlemmarna mer aktiva än någonsin förr? Hade han helt enkelt den där auran som en alfahanne ju kan ha för jag har sannerligen inte sett någon här toppa det han åstadkom. Bara titta hur inaktivt och tråkigt forumet plötsligt blivit. Kommer vi någonsin få en ny alfahanne igen och kommer denne kunna toppa Stekarens verk?

Diskutera


   
Citera
Ämnesstartare

Lite då och då tillkommer det nya medlemmar som skriver pantade inlägg och på så vis "livar upp" forumet eftersom folk provoceras. Det är inte vittne om "alfahanneskap" eller något annat tramsigt, bara bristfällig intelligens.


   
SvaraCitera

Jag tyckte om honom mer innan. Han var ingen alfahanne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konspirationsteoretikern: Hursomhelst, vad var det som fick denna eminenta man att sticka ut ur mängden i sann rebellisk anda och göra forumet mer intressant och medlemmarna mer aktiva än någonsin förr

Att han var ett troll.

Nachac: bara bristfällig intelligens

Tror mer på trollRodnar

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han var en produkt av UM's skitdåliga system och attityd till nya medlemmar med vokabulär som "random" och "troll" emot nya medlemmar. Men även UM's särbehandling är en faktor tror jag. Många personer har tagit upp detta. Piraya tog upp det senast, dem skulle ta det med varann. Det sluta med att piraya vart ignorerad. Och det är tydligen enligt en moderator som tycker att det är kul, roligt och "älskvärt" med att en användare som börjar på K kommer med dryga kommentarer och är allmänt kaxig och dryg. Det sa hon i alla fall. Det är kul! Självklart inte när någon kommer med dryga kommentarer emot henne det är en helt annan sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem var isåfall alfahannen och vem ser ni kan vara nästa? Har den registrerat sig? Är den ens född?


   
SvaraCitera

Konspirationsteoretikern:
Vem var isåfall alfahannen och vem ser ni kan vara nästa? Har den registrerat sig? Är den ens född?

En alfahanne är någon som får andra i flocken att känna sig trygga och veta exakt vart de ska. Åtta kanske..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doop snogg:

En alfahanne är någon som får andra i flocken att känna sig trygga och veta exakt vart de ska. Åtta kanske..

Enligt våra källor från flashback så var det just vad han ville göra, han ville forumets bästa men bemöttes med hat från människor som var avundsjuka på hans kunskaper. Kanske var alltihop bara ett missförstånd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Forumet dog lite när han blev bannad Ledsen


   
SvaraCitera

Konspirationsteoretikern:

Enligt våra källor från flashback så var det just vad han ville göra, han ville forumets bästa men bemöttes med hat från människor som var avundsjuka på hans kunskaper. Kanske var alltihop bara ett missförstånd?

Kanske. Jag tyckte om honom som lite lugnare. Det är mer alfa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han hade game


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doop snogg:

Kanske. Jag tyckte om honom som lite lugnare. Det är mer alfa.

Men han var en sann ledartyp va?

Anura:
han hade game

Hur menar du?


   
SvaraCitera

Jag tror du är stekaren


   
SvaraCitera
time
 time

Om du inte är Stekaren och Stekaren inte bett dig skriva denna tråd är det visst mot reglerna - han är inte här för att kunna försvara sig och vi respekterar hans integritet som användare. Låser därför tråden. 


   
SvaraCitera