Aviseringar
Rensa alla

var tog min varning vägen?


Ämnesstartare

jaag_91_:

Säg inte så... då blir du låst

då får du bli moderator o låsa upp mig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

finns inget but um

Faktiskt så är UM ett av de få ställen som jag tål att hänga på. Men å andra sidan så finns det nog väldigt mycket jag inte har upptäckt än.


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

då får du bli moderator o låsa upp mig [no-no]

Vi ska bli moderatorer [sad]

Link:

Faktiskt så är UM ett av de få ställen som jag tål att hänga på. Men å andra sidan så finns det nog väldigt mycket jag inte har upptäckt än.

Ja det är bara på um man kan säga vad man tycker utan att bli ip-bannad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Ja det är bara på um man kan säga vad man tycker utan att bli ip-bannad

Ändå har UM blivit hårdare på senare tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ser fortfarande att du har tre varningar. Man måste inte ge en varning för att låsa, det är mer att om du har tre varningar så blir du låst nästa gång du egentligen skulle få en varning. Så går det!


   
SvaraCitera

Link:

Ändå har UM blivit hårdare på senare tid.

Ja, sen varningssystemet lancerades [n]

Mawns:

Jag ser fortfarande att du har tre varningar. Man måste inte ge en varning för att låsa, det är mer att om du har tre varningar så blir du låst nästa gång du egentligen skulle få en varning. Så går det!

men ska inte varningarna försvinna när man blir låst? eller åtminstonde borde det stå att man har vart låst och vilket datum?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

men ska inte varningarna försvinna när man blir låst? eller åtminstonde borde det stå att man har vart låst och vilket datum?

Vi har ett kommentarsystem och de flesta modsen har faktiskt rätt bra koll på användarna. Det finns inget automatiskt system som tar bort varningarna. Själv tycker jag att varningarna kan stå kvar. Om man har varit jobbig förut så får man helt enkelt anstränga sig lite för att hålla sig till reglerna [party]


   
SvaraCitera

Mawns:

Vi har ett kommentarsystem och de flesta modsen har faktiskt rätt bra koll på användarna. Det finns inget automatiskt system som tar bort varningarna. Själv tycker jag att varningarna kan stå kvar. Om man har varit jobbig förut så får man helt enkelt anstränga sig lite för att hålla sig till reglerna [party]

Det va en som tänkte låsa mig direkt när jag kom tebaka för att jag hade för många varningar [no-no] han påstod att det inte gick att se att jag redan vart låst för mina varningar [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

han påstod att det inte gick att se att jag redan vart låst för mina varningar [no-no]

Vad sjukt, vem var det?


   
SvaraCitera

Mawns:

Vad sjukt, vem var det?

Kommer inte ihåg[sad] men det va han som sa åt thundertruck att låsa mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Vi ska bli moderatorer

vet, läste och kommentera det i din tråd [party]


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

vet, läste och kommentera det i din tråd [party]

[party]
Alla ville att vi skulle bli [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

varningar

värdeuppgift:

varningar

hur får man såna?[cry]
lyckas aldrig[cry]


   
SvaraCitera

Bli samlare som jag.


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

hur får man såna?[cry]
lyckas aldrig[cry]

Du är snél hézt [blush]


   
SvaraCitera