Aviseringar
Rensa alla

Var tränar ni?


grodanboll_:

Rock Lee: När blev folk så dumma?
Homunculi: När det blir butthurt över ett simpelt stavningsfel.

Still:

Rock Lee:

Det var inte något litet stavfel. Det är ju helt fel grammatiskt.


   
SvaraCitera

angel_dead:

Tränar inte alls (Du röstade på detta alternativ)

Hehe. [cute]

Annars:

angel_dead:

Annat

Idrott i skolan.


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Oh yeah?

Du misslyckades[crazy]


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Homunculi: När det blir butthurt över ett simpelt stavningsfel.

Still:

Rock Lee: Det var inte något litet stavfel. Det är ju helt fel grammatiskt.

Ja och? När man överreagerar över ett grammatiskt fel. Stor skillnad [rolleyes]


   
SvaraCitera

Moisturizing:

Du misslyckades[crazy]

Med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Hah, nödvändigt att skriva det? Om du har med ANNAT liksom. Låter bara som kaxig stockholmare.

🙂 kanske lite. men så att dom inte ska känna sig utanför liksom. för jag tror det finns fler gym och ställen en bara dom här. har själv bott i en liten småstad en tid tidigare. och då var det inte riktigt Sats man var på utan nått liten gym som byborna byggde upp tillsammans och drev. hehe! jävligt mysig stämning!
alla känner alla, inte som friskis lr nått precis[smile]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Ja och? När man överreagerar över ett grammatiskt fel. Stor skillnad

Antar att du tror att jag är fly förbannad eller något liknand. Egentligen tycker jag att det är rätt kul. Men jag ville bara konstatera att det är rätt tröttsamt att folk börjat bli något av analfabeter.


   
SvaraCitera

angel_dead:

på utan nått liten gym som byborna byggde upp tillsammans och drev. hehe! jävligt mysig stämning!

Men du förstår väl att det finns gym i typ alla byar? Jag tror att folk förstår varför gymmet som bara finns på deras ort inte finns med i din poll [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

OCH DET HETER VAR! Vart avänds när något är i rörelse, ex: Vart är du på väg? Eller som i gammelsvenskan: Det vart inge bra!

Nu är det ändrat 🙂 Inte hängt med så mycket på grammatiken i skolan. Men tack för att du tog en snabbgenom gång över när jag ska använda det olika orden.


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Antar att du tror att jag är fly förbannad eller något liknand

Nej, jag är inte heller det minsta irriterad. Tycker mer att det är kul att vissa hela tiden bara måste visa vad de kan. : )

Rock Lee:

analfabeter.

Haha och så mycket kunde hon själv [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Men du förstår väl att det finns gym i typ alla byar? Jag tror att folk förstår varför gymmet som bara finns på deras ort inte finns med i din poll

Jo, det klart kanske. Men läst flera som läser alla dom där olika veckotidningarna som finns, att dom är upprörda över att dom bara tipsar om kläder som finns i sthlm. T ex Design torget eller nått, vet inte hur stor den kedjan är, men kan väl tänka mig att det bara finns i det större städerna i alla fall. Och att dom då känner ett visst utanförskap. Det är ju inte bra att dom ska behöva känna så även i min poll då! [smile]


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Med?

livet


   
SvaraCitera

angel_dead:

Det är ju inte bra att dom ska behöva känna så även i min poll då! [smile]

Vad gulligt [love]


   
SvaraCitera

angel_dead:

att dom då känner ett visst utanförskap. Det är ju inte bra att dom ska behöva känna så även i min poll då!

Det var ju snällt tänkt, men det blev ju istället lite tvärtom. [rolleyes] + Det jag skrev innan..


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Det var inte något litet stavfel. Det är ju helt fel grammatiskt. Dessutom börjar man tröttna på att folk inte bryr sig om hur de skriver.

Jag läser aldrig igenom rubrikerna särskilt mycket så det spelar ingen roll. [sad]


   
SvaraCitera